Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 117
projektov

Imidž predajne ako súčasť jej stratégie

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
22 x
Veľkosť
1,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
26726
Posledná úprava
13.10.2009
Zobrazené
2 807 x
Autor:
airahole
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Imidž predajne je komplexný obraz reprezentujúci súhrn predstáv, dojmov a pocitov, ktoré si osoba či skupina osôb spája s konkrétnou predajňou. Dnes je dôležitým aspektom marketingového mixu. Významne ovplyvňuje správanie zákazníkov, ktorí svoje nákupné rozhodnutia usmerňujú podľa toho, ako vnímajú maloobchodnú jednotku a aké predstavy si o nej vytvorili. Pohli by sme povedať, že vytvára osobnosť predajne...

Kľúčové slová:

imidž predajne

atmosféra predajne

lovemarks

trendy v maloobchodných predajniach

image predajne



Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko