Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 037   projektov
0 nových

Index lojality zákazníkov - Net Promoter Score (NPS)

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
12 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
9451
Posledná úprava
08.08.2018
Zobrazené
1 376 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Index lojality zákazníkov - Net Promoter Score (NPS)

Net Promoter Score (ďalej len NPS) sa dá voľne preložiť ako Index lojality zákazníkov. Je jedným z nástrojov dopytovania. Tento nástroj bol prvý krát predstavený v knihe The Ultimate Question (Posledná otázka) a jeho autorom je Fred Reichheld.

Fred Reichheld je absolventom harvardskej univerzity a harvardskej obchodnej školy. V súčasnosti je riaditeľom firmy Bain & Company a v roku 1999 sa stal jej prvým spoločníkom. Jeho práca a výskum boli zamerané na pomoc klientom dosiahnuť najlepšie výsledky prostredníctvom zlepšení v lojalite zákazníkov, zamestnancov a partnerov. V júni 2003 ho edícia magazínu Consulting (Poradenská činnosť) zaradila do zoznamu svetových Top 25 poradcov. Je autorom mnohých článkov, ôsmych vydaní Harvard Business Review (Harvardský obchodný prehľad) a tiež autorom dvoch kníh The Loyalty Effect (1996 - Efekt lojality) a Loyalty Rules (2001 - Pravidlá lojality).

Kľúčové slová:

nps

index

lojalita

net promoter score

fred reichheld



Obsah:
  • 1. Index lojality zákazníkov - Net Promoter Score (NPS)
    1.1. Podstata a význam NPS
    1.2. Hodnotenie odpovedí
    1.2.1. Prečo NPS funguje
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko