Index lojality zákazníkov - Net Promoter Score (NPS)
«»
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
12 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
9451 |
Posledná úprava
08.08.2018 |
Zobrazené
1 401 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
1. Index lojality zákazníkov - Net Promoter Score (NPS)
Net Promoter Score (ďalej len NPS) sa dá voľne preložiť ako Index lojality zákazníkov. Je jedným z nástrojov dopytovania. Tento nástroj bol prvý krát predstavený v knihe The Ultimate Question (Posledná otázka) a jeho autorom je Fred Reichheld.
Fred Reichheld je absolventom harvardskej univerzity a harvardskej obchodnej školy. V súčasnosti je riaditeľom firmy Bain & Company a v roku 1999 sa stal jej prvým spoločníkom. Jeho práca a výskum boli zamerané na pomoc klientom dosiahnuť najlepšie výsledky prostredníctvom zlepšení v lojalite zákazníkov, zamestnancov a partnerov. V júni 2003 ho edícia magazínu Consulting (Poradenská činnosť) zaradila do zoznamu svetových Top 25 poradcov. Je autorom mnohých článkov, ôsmych vydaní Harvard Business Review (Harvardský obchodný prehľad) a tiež autorom dvoch kníh The Loyalty Effect (1996 - Efekt lojality) a Loyalty Rules (2001 - Pravidlá lojality).
Kľúčové slová:
nps
index
lojalita
net promoter score
fred reichheld
Obsah:
- 1. Index lojality zákazníkov - Net Promoter Score (NPS)
1.1. Podstata a význam NPS
1.2. Hodnotenie odpovedí
1.2.1. Prečo NPS funguje
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.