Informačné a poradenské centrum Rómov Michalovce
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
0 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
9649 |
Posledná úprava
28.08.2018 |
Zobrazené
1 371 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
NOS - OSF je slovenská nadácia, ktorá vznikla v novembri 1992 s názvom Open Society Fund a v roku 1997 bola preregistrovaná podľa zákona o nadáciách na Nadáciu otvorenej spoločnosti - Open Society Foundation. NOS - OSF je jednou z početných neziskových nadácií založených Georgeom Sorosom, ktoré sú navzájom prepojené do neformálnej siete známej ako "Soros Foundations Network". Túto sieť tvorí skupina autonómnych národných organizácií pokrývajúcich aktivity vo vyše 50 štátoch na celom svete, najmä v strednej a východnej Európe, v krajinách bývalého Sovietskeho zväzu, v juhovýchodnej Ázii, Afrike, Latinskej Amerike a Spojených štátoch.
Všetky národné nadácie spája spoločné poslanie podporovať rozvoj otvorenej spoločnosti prostredníctvom konkrétnych programov s ohľadom na národné priority a špecifiká. Open Society Institute v New Yorku (OSI) a Open Society Institute - Budapest (OSI - Budapest) poskytujú národným nadáciám administratívnu, finančnú a technickú podporu a spoluprácu v rámci spoločných celosieťových programov.
Kľúčové slová:
makro
mikro analýza
segmentácia trhu
analýza odvetvia
konkurencia
Porterov model
Obsah:
- 1 Analýza trhu
1.1 Definícia a charakter trhu
1.2 Segmentácia trhu
1.3 Analýza odvetvia
1.4 Analýza a prognóza vývoja trhových segmentov
2.Makroanalýza - analýza marketingového prostredia
2.1 Tretí sektor v právnom prostredí
2.2 Kultúrne faktory prostredia
3.Mikroanalýza
3.1 Analýza trhovej pozície - portfólio analýza
3.2 Konkurencia - Porterov model
4 ANALÝZA ZÁKAZNÍKA
4.1 Analýza hodnôt vnímaných zákazníkom
4.2 Analýza kľúčových zákazníkov
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.