Inovácia LCD televízora na LED televízor (Inovácie - zadanie)
Popis:
Zadanie č.2 z predmetu Inovácie, SWOT analýza, mnohokriterialne hodnotenie, kalkulácie...
1. Firma
Spoločnosť Panasonic je jedným z najväčších špičkových výrobcov elektroniky na svete ( nachádza sa v rebríčku Fortune Global 100) a jej názov získal svetové meno. Už od roku 1918 symbolizuje hĺbku a rôznorodosť výskumného potenciálu, skúsenosti s výrobou, vysokú kvalitu a prepracované výrobky.
Panasonic a jej slogan "Panasonic ideas for life" predstavujú vyspelú technológiu a širokú paletu výrobkov. Slogan značky je ich krédom čo sa týka poskytovania výrobkov a služieb a vychádza z nápadov, ktoré obohacujú životy ľudí po celom svete prostredníctvom inovatívneho myslenia.
...
2. Zdroje
K inovácii som prišiel na základe ankety, ktorá bola voľne poskytnutá na internetovej stránke firmy Panasonic.
Anketa :
Akú inováciu by ste najviac privítali?
• Nový dizajn
• Spotreba energie
• Kvalita obrazu
• Kvalita zvuku
• Hmotnosť
• Jednoduchšie ovládanie
...
Kľúčové slová:
TV
LCD
LED
inovácie
zadanie
SWOT
Obsah:
- 1. Firma
2. Zdroje
3. Popis východzieho výrobku
4. Metodický postup hodnotenia
5. SWOT analýza
6. Mnohokriteriálne hodnotenie
7. Inovačná stratégia
8. Špecifikácia nového výrobku
9. Technické a technologické predpoklady
10. Testovanie príležitosti
11. Prototyp nového výrobku
12. Očakávaná predajnosť
13. Záver
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.