Inovácia obalu zubnej pasty Parexyl White
Popis:
Cieľom projektu je analýza realizovateľnosti navrhovanej inovácie zubnej pasty Patexyl White a definovanie krokov, ktoré by viedli k spusteniu výroby produktu a následne k jeho uplatneniu sa na spotrebiteľskom trhu. Inovácia spočíva vo vytvorení nového obalu zubnej pasty pre existujúcu klientelu, ktorá dôverne pozná značku zubnej pasty Parexyl White. Zároveň chceme touto inováciou získať nových zákazníkov z radov užívateľov iných konkurenčných, cenovo menej dostupných zubných pást. Hlavnou výhodou by mala byť nižšia cena zubnej pasty v atraktívnom obale.
Kľúčové slová:
projektový marketing
inovácia
Obsah:
- Úvod
1. Predstavenie podniku
1.1 Charakteristika spoločnosti Zentiva, a. s.
1.2 História podniku
1.3 Produkty
1. 4 Zubné pasty Parexyl
1. 5 Ciele spoločnosti
2. Invencie
2.1 Brainwriting
2.2 Vybrané kritériá pre posudzovanie invencií:
3. Definovanie projektu
3.1 Definícia problému
3.2 Termín ukončenia projektu
3.3 Definovanie cieľa projektu
3.4 Rozsah, obmedzenia a stratégia
3.5 Kritériá hodnotenia úspechu projektu
3.5 Odhad predbežných zdrojov potrebných na realizáciu projektu
3.5.1 Ľudské zdroje
3.5.2 Finančné zdroje
3.5.3 Materiálne zdroje
3.6 Identifikácia rizík a možnosti ich eliminácie
3.7 Opatrenia na elimináciu najzávažnejších rizík
3.8 Rozpočet
4. Plánovanie projektu
4.1 Dekompozícia prác na projekte
4.2 Usporiadanie aktivít podľa časových a logických nadväzností
4.3 Balíky pracovných úloh
5.Kontrola projektu
6. Ukončenie projektu
6.1 Inovačná stratégia
6.2 Popis prvkov marketingového mixu
6.3 Stupeň inovácie
6.4 Metóda semafor
7. Celkové zhrnutie
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.