Inovačný manažment
«»
Popis:
Cieľom mojej seminárnej práce je charakterizovať proces inovačnej stratégie v efektívnom rozvoji spoločnosti, ktorý je v súčasnom období rýchleho rozvoja hlavnou hybnou silou. V úvodnej časti mojej seminárnej práce sa budem zaoberať inováciami, ich charakteristikou a inovačným prostredím v Slovenskej republike. Ďalšiu časť mojej práce som zamerala na strategický manažment a techniky strategického manažmentu v procese inovačných vplyvov, ktorý sa vo veľkej miere podieľa na efektívnom riadení, pomáha prekonávať bariéry z vnútorného a vonkajšieho prostredia. Ďalej sa venujem možnostiam a podpore inovačných aktivít vo firme TOP REFAL obaly, spol. s r.o.
Kľúčové slová:
inovácia
výrobný podnik
inovačný manažment
strategický manažment
Obsah:
- ÚVOD..................................................................................................................................2
1. Inovačná stratégia a procesný prístup v rozvoji spoločnosti...................................3
1.1 Klasifikačné prístupy.....................................................................................................4
1.2 Inovácia marketingu......................................................................................................5
1.3 Organizačná štruktúra....................................................................................................6
1.4 Inovácia procesu............................................................................................................7
1.5 Inovácia produktov........................................................................................................7
1.6 Inovácia stratégie...........................................................................................................8
1.7 Inovácia technológie......................................................................................................8
1.8 Inovácia a výrobca.........................................................................................................8
1.9 Implementácia inovácií..................................................................................................11
1.10 Inovácia spoločnosti.................................................................................................11
1.11 Faktory ovplyvňujúce inovácie................................................................................12
1.12 Inovácie a firemná kultúra........................................................................................13
2. Spôsob financovania inovačných aktivít.................................................................... 13
3. Dopad finančnej krízy na trh SR.................................................................................13
4. Identifikácia firmy TOP REFAL obaly, spol. s r.o....................................................15
4.1 Právna forma a predmet podnikania TOP REAFAL obaly, spol. s r.o. ......................15
4.2 Výrobková politika vo firme TOP REAFAL obaly, spol. s r.o. ...................................16
4.3 Globalizácia a inovácia ako súčasť (obalového) marketingu..........................................16
4.4 Peletovanie – technológia zhutňovania...........................................................................20
ZÁVER.................................................................................................................................23
POUŽITÁ LITERATÚRA
Zdroje:
- Lesáková D. - Stratecický marketing 1994
- Mariaš, Čimo - Inovačný manažment 2006
- Kačeňák - Základy obalovej techniky 2007
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.