Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Internetová reklama

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
16 x
Veľkosť
0,5 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
4227
Posledná úprava
14.06.2017
Zobrazené
6 903 x
Autor:
uptimefemale
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Internet je niečo neopísateľné, je to zázrak dnešnej doby, aj keď si to mnohí neuvedomujeme. Je to prostriedok, ktorý umožňuje našim myšlienkam cestovať najvyššou dosiahnuteľnou rýchlosťou - rýchlosťou svetla. Umožňuje nám komunikovať, nech sme kdekoľvek, mať prístup k informáciám a k zábave, akú potrebujeme. Internet je však čosi viac. Je to miesto, kde mnohí z nás trávia množstvo času. Pre mnohých z nás je to aj naše pracovisko alebo pomôcka k štúdiu.
Emailovou adresou dnes disponuje priveľké percento populácie, než aké by sa dalo kýmkoľvek ignorovať. Tak ako bol Internet vo svojich začiatkoch vyhranený pre úzku skupinu ľudí, tak je dnes práve vďaka elektronickej pošte, prístupný prakticky komukoľvek. Tým, že sa stal prístupným, nadobudol zároveň užitočnosť a spätne - jeho nesmierny úžitkový potenciál nútil (a núti) človeka k jeho sprístupňovaniu. S masovým rozšírením Internetu je však spätá aj iná technológia - World Wide Web. Celosvetová pavučina dala Internetu grafickú podobu a na Internete to znamenalo rovnakú revolúciu, ako keď firma Apple vyvinula, dnes už legendárny MacOS, prvý operačný systém s grafickým rozhraním.
Z hľadiska reklamy je dôležité zistenie, že prevažná väčšina používateľov Internetu si všíma reklamu na internetových stránkach a takmer všetci na ňu niekedy kliknú.
Zadávatelia reklamy pochopili, že Internet predstavuje v podstate rovnocenné reklamné médium voči televízii, tlači, či rozhlasu. Pochopili potenciál budovania značky prostredníctvom bannerov. Dnes predstavuje reklama na Internete samostatný odbor reklamy, ktorý sa vyznačuje určitými konkrétnymi špecifikami

Kľúčové slová:

banner

skyscraper

Leader board

brandingová kampaň

web washer



Obsah:
  • Úvod 5
    Technologické predpoklady fungovania internetovej reklamy 6
    PHP 6
    Princíp fungovania PHP 7
    MySQL 7
    Štruktúra internetového reklamného trhu 7
    Prevádzkovatelia www serverov 8
    Nezávislé auditné agentúry 8
    Prevádzkovatelia štatistických serverov 8
    Výmenné servery 8
    Internetové reklamné agentúry 9
    Banner - základný reklamný komunikát 9
    Banner - reklamný prúžok na stránke. 9
    Banner - reprezentant internetovej reklamy 9
    Banner - výtvor počítačovej grafiky 10
    (Ne)účinnosť bannerovej reklamy 10
    Tradičné formáty reklamného bannera 10
    Banner s vertikálnym posúvníkom 397 x 72 11
    Banner (Full banner) 468 x 60 px 11
    Half banner 234 x 60 px 11
    Square 125 x 125 px 11
    Button 1 120 x 60 px 12
    Button 2 120 x 90 px 12
    Microbutton 88 x 31 px 12
    Vertical banner 12
    Nové druhy bannerov 13
    Skyscraper a WideSkyscraper 13
    Leader board 728 x 90 14
    Splash banner 14
    Out of The Box 14
    Intersitial 14
    Supersitial 14
    Reklamné kampane 15
    Brandingová kampaň 15
    Direct-marketingová kampaň 15
    Výhody internetovej reklamy 15
    Zacieliteľnosť 15
    Merateľnosť 16
    Doručiteľnosť a flexibilita 16
    Interaktivita 16
    Program WebWasher 17
    Návštevnosť serveru 17
    Odkaz na základe Unique hosts 17
    Odhad na základe Cookies 17
    Meranie návštevnosti externými servermi 17
    Metódy predaja 18
    Flat-fee model 18
    CPT model 18
    Revenue Based model 18
    Záver 18
    Použitá literatúra 19
    Register 19
    Zoznam kľúčových slov 19
    Zoznam obrázkov - 19 -
    Zoznam grafov - 19 -

Zdroje:
  • Internet pro úplné začátečníky - Jiří Lapáček
  • Stuchlík, Dvořáček - Reklama na internetu
  • Juraj Bednár - V sieti
  • S počítačem do Evropy - Marcela Fejtová, Jiří Chábera, Antonín Jančařík a ďalší.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko