Juvenile s. r. o. - marketingový plán
«»
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
17 x |
Veľkosť
2,2 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
10518 |
Posledná úprava
07.06.2019 |
Zobrazené
3 367 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
V našej práci sme vypracovávali základy nášho marketingového plánu. Základné informácie o našej firme uvádzajú základnú charakteristiku firmy JUVENILE a opisujú služby, ktoré poskytuje. Opis firmy je ďalej rozvinutý pri opisovaní marketingového prostredia, v ktorom sú charakterizované mikroprostredie a makroprostredie firmy, čiže všetko, čo ovplyvňuje činnosť firmy- či už „zvonka“, alebo „zvnútra“. Náš marketingový program značne ovplyvňujú aj ďalšie rozpracované časti- nákupné správanie spotrebiteľov a nákupné správanie organizácií. Aby sme vedeli efektívnejšie rozvíjať náš marketingový plán urobili sme si ešte segmentáciu trhu a využili marketingový informačný systém. Ďalej sme opísali produkt firmy a ceny jednotlivých produktov. Veríme, že naše základné ciele môžeme dosiahnuť kvalitne poskytovanými službami a spoľahlivosťou firmy JUVENILE.
Kľúčové slová:
marketing
marketingový plán
podnikateľský plán
nákupné správanie
marketingový informačný systém
cena
produkt
segmentácia trhu
marketingové prostredie podniku
Obsah:
- Abstrakt
Abstract
1. Základné informácie
2. Marketingové prostredie podniku
3. Nákupné správanie spotrebiteľov
4. Nákupné správanie organizácie
5. Segmentácia trhu
6. Marketingový informačný systém
7. Produkt
8. Cena v marketingu
Záver
Literatúra
Zdroje:
- KOTLER, P.: Marketing management. Praha, Victoria Publicing 1992. 789 s.
- http://abcreklama.sk/news.php?sel=1&id=76&curp=66
- http://www.prosolutions.sk/materska-skola-fantasy
- http://www.mokrohajska3.sk/skola-ms, 2.11.2007
- http://www.inzos.sk/inzerat/17825/sluzby/opatrovatelia/english-babysitting
- PORTER, M. E.: Konkurenčná stratégia. Praha, Victoria Publishing 1994. 403s.
- http://portal.statistics.sk/showdoc.do?docid=8650#Ukážka
- Pavol Boroš, S&K management systems
- http://portal.statistics.sk/files/Sekcie/sek_600/Demografia/Obyvatelstvo/grafymapy06/list7.pdf
- http://www.employment.gov.sk/new/index.php?SMC=1&id=1921
- http://abcreklama.sk/news.php?sel=1&id=3538&curp=9
- Štatistický úrad Slovenskej republiky
- http://abcreklama.sk/news.php?sel=1&id=3976
- KOTLER, P.: Marketing management. Praha : Grada publishing, 1998, s. 380.
- MAJARO, S.: Základy marketingu. Praha, Grada 1996.308s
- KOTLER,P. - ARMSTRONG, G.: Marketing. Bratislava, SPN 1990. 441 s.
- KOTLER,P. - ARMSTRONG, G.: Marketing. Bratislava, SPN 1990. 441 s.
- http://abcreklama.sk/news.php?sel=1&id=78&curp=66
- http://abcreklama.sk/news.php?sel=1&id=78&curp=66
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.