Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Kofola a.s. (Výber vhodného trhu na rozšírenie pôsobnosti)

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
131 x
Veľkosť
1,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
13656
Posledná úprava
02.06.2021
Zobrazené
3 405 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Úvod

Cieľom našej práce bude vybrať vhodnú krajinu pre spoločnosť Kofola na rozšírenie jej pôsobnosti a zároveň popísať stratégiu vstupu a aktivity pre jednotlivé prvky marketingového mixu na túto krajinu. Ako podklad na výber a rozhodnutia nám budú slúžiť informácie získané o dvoch zahraničných trhoch, ktoré budeme charakterizovať, analyzovať. Hlavným kritériom nášho výberu bude segmentačná tabuľka, ktorá zohladňuje všetky relevantné dáta o oboch krajinách.

2. Profil firmy

Kofola patrí už niekoľko desaťročí k najznámejším a zároveň aj najobľúbenejším tuzemským nealkoholickým nápojom. Tajomstvo jej úspechu je ukryté vo výnimočnej chuti sirupu KOFO®, ktorý spoločnosť Kofola vyrába podľa pôvodnej, originálnej receptúry. Sirup KOFO® obsahuje extrakt zo 14 látok prírodného charakteru, zmesi bylín a ovocných štiav, okorenených príchuťou sladkého drievka. Táto kombinácia dáva Kofole tú nezameniteľnú osviežujúcu chuť a charakteristickú arómu. Je jemne sýtená a preto skvelo zaženie smäd. Najlepšie chutí dobre vychladená.

Misiou skupiny Kofola je s nadšením vytvárať atraktívne značkové nápoje, ktoré budú ponúkať spotrebiteľovi takú funkčnú a emotívnu hodnotu, že sa pre neho stanú významnou súčasťou životného štýlu.

Víziou skupiny Kofola je byť preferovanou voľbou pre zákazníkov, zamestnancov a akcionárov. Do roku 2010 sa chce spoločnosť stať jedným z troch najväčších hráčov na trhu nealkoholických nápojov v krajinách Vyšehradskej štvorky (V4), teda na Slovensku, v Českej republike, Poľsku a Maďarsku. Cieľom je mať v každej z týchto krajín aspoň 2 značky, ktoré budú na 1. alebo 2. mieste vo svojom segmente.
...

Kľúčové slová:

marketing

medzinárodný marketing

Kofola

SWOT analýza

produkt

výroba

zahraničný trh

marketingový mix

produktová politika

kontrola kvality

cenová politika

marketingová komunikácia



Obsah:
  • 1. Úvod 3
    2. Profil firmy 3
    2.1 História spoločnosti Kofola 4
    2.2 História značky Kofola 6
    2.3 Základné údaje 7
    3. Marketingové koncepcie 9
    3.1 Výrobná koncepcia 9
    3.2 Produktová (výrobková) koncepcia 9
    3.3 Marketingová koncepcia 9
    4. Charakteristika zahraničných trhov 10
    4.1 Makroprostredie Poľska 10
    4.2 Makroprostredie Rakúska 15
    4.3 Mikroprostredie 19
    5. Motívy internacionalizácie 21
    6. Segmentácia 22
    7. SWOT analýza 23
    7.1 Hodnotiace tabuľky 24
    8. Prvky marketingového mixu 27
    8.1 Produktová politika 27
    8.1.1 Produkty na rakúskom trhu 27
    8.1.2 Kontrola kvality 29
    8.2 Cenová politika. 30
    8.3 Distribúcia 30
    8.4 Marketingová komunikácia 30
    9. Záver 34

Zdroje:
  • Interná dokumentácia spoločnosti Kofola a.s.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko