Popis:
V seminárnej práci som si ako príklad vybral podnik strednej veľkosti špecializovaný na konštrukciu a predaj počítačových zostáv. Doplnkový tovar tvoria iné hardwarové zariadenia (napr. tlačiarne, skenery, rozširujúce karty a.i.), software a média ( CD, DVD). Tento podnik je spoločnosť s ručením obmedzeným a má obchodnú značku Ima s.r.o . Bol založený 21.4.1997 v Liptovskom Mikuláši. Počas svojej desaťročnej existencie prešla viacerými reformami a zároveň si vybudovala stabilné miesto na trhu s výpočtovou a informačnou technikou. V súčasnosti má vyše 200 zamestnancov. Je dynamickou a stále sa rozvýjajúcou spoločnosťou. Má svoje predajne v týchto mestách Slovenska: Banská Bystrica, Bratislava, Nitra, Trenčín, Martin, Liptovský Mikuláš, Košice a Humenné . Plánuje sa aj ďalšie rozširovanie firmy na nové trhy. Hlavným produktom firmy sú počítačové zostavy.
Kľúčové slová:
Marketing
Marketingový plán
Mareketingový mix
Makroprostredie podniku
Mikroprostredie podniku