Komunikácia v organizácii
Popis:
Manažéri v súčasných firmách si uvedomujú, že dobrá komunikácia medzi ľuďmi vnútri organizácie sa môže javiť ako kľúčový problém. Sú si vedomí, že efektívne fungovanie komunikácie, vhodná firemná kultúra, či príjemná pracovná atmosféra dokážu pôsobiť nielen ako jasný motivátor pre zamestnancov, ale aj ako faktor úspešnosti firmy pri presadzovaní a dosahovaní jej cieľov...
Kľúčové slová:
Komunikácia v organizácii
vertikálna komunikácia
horizontálna komunikácia
diagonálna komunikácia
Zdroje:
- Sedlák, M.: Manažment. Bratislava: ELITA, 1997, s. 340
- Rudy,J.Piškanin,A.: Základy manažmentu. Bratislava: UK v Bratislave 2005
- Haspra, P.: Vnútrofiremná komunikácia v spoločnosti Eurotel Bratislava, a.s. – DIZERTAČNÁ PRÁCA, Bratislava 2006
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.