Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 057   projektov
0 nových

Komunikačné zručnosti manažéra pri vedení porady

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
13 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
6221
Posledná úprava
08.09.2017
Zobrazené
2 466 x
Autor:
michaels
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Mnohé firemné ťažkosti vznikajú dôsledkami chýb v komunikácii. Manažéri sa preto usilujú o zlepšovanie svojich komunikačných zručností osvojovaním si efektívnych komunikačných techník. Manažér musí byť schopný efektívne komunikovať s rôznymi ľuďmi. S niektorými je komunikácia veľmi ľahká, s niektorými nastávajú problémy. Ich príčinou bývajú rozdiely v osobnostiach účastníkov komunikácie.

Kľúčové slová:

komunikácia

komunikačné techniky

manažment

metóda blesku

udržanie pozornosti



Obsah:
  • Úvod
    Vedenie porád a prezentácia
    6 fáz moderácie
    Ako udržať pozornosť?
    Nechápu? Hovoríme zle!
    Tempo, jednoduchosť a žiadna "latina"...
    Hovorme spôsobom, ktorým iní chápu!
    Záver
    Literatúra

Zdroje:
  • HURST, B.: Encyklopedie komunikačních technik, Praha: Grada, 1994. 299 s. ISBN 80-85424-40-1
  • ŠULER, O.: Zvládáte své manažérské role? Praha: Computer Press, 2002. 187 s. ISBN 80-7226-702-7
  • ŠKVARENINOVÁ, O.: Rečová komunikácia, Bratislava: Slovenské pedagogické nakladateľstvo, 2004. 278 s. ISBN 80-10002-90-9
  • LEIGH, A.: Praktický rádce manažera. Praha : Svoboda, 1992. 184 s. ISBN 80-205- 0264-5
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko