Komunikačné zručnosti manažéra pri vedení porady
«»
Popis:
Mnohé firemné ťažkosti vznikajú dôsledkami chýb v komunikácii. Manažéri sa preto usilujú o zlepšovanie svojich komunikačných zručností osvojovaním si efektívnych komunikačných techník. Manažér musí byť schopný efektívne komunikovať s rôznymi ľuďmi. S niektorými je komunikácia veľmi ľahká, s niektorými nastávajú problémy. Ich príčinou bývajú rozdiely v osobnostiach účastníkov komunikácie.
Kľúčové slová:
komunikácia
komunikačné techniky
manažment
metóda blesku
udržanie pozornosti
Obsah:
- Úvod
Vedenie porád a prezentácia
6 fáz moderácie
Ako udržať pozornosť?
Nechápu? Hovoríme zle!
Tempo, jednoduchosť a žiadna "latina"...
Hovorme spôsobom, ktorým iní chápu!
Záver
Literatúra
Zdroje:
- HURST, B.: Encyklopedie komunikačních technik, Praha: Grada, 1994. 299 s. ISBN 80-85424-40-1
- ŠULER, O.: Zvládáte své manažérské role? Praha: Computer Press, 2002. 187 s. ISBN 80-7226-702-7
- ŠKVARENINOVÁ, O.: Rečová komunikácia, Bratislava: Slovenské pedagogické nakladateľstvo, 2004. 278 s. ISBN 80-10002-90-9
- LEIGH, A.: Praktický rádce manažera. Praha : Svoboda, 1992. 184 s. ISBN 80-205- 0264-5
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.