Komunikačný mix - Maloobchodná sieť BALA
«»
Popis:
Dnes sa boj o zákazníka odohráva každodenne tak na svetovom trhu, ako aj na domácom. Rozvoj maloobchodných jednotiek z roka na rok rastie a to nie len vstupom nadnárodných reťazcov, ale aj rozšírením domácich maloobchodných aliancií.
Dôležitým nástrojom marketingu je komunikačný mix, ktorý tak ako marketingový mix, zahŕňa kombináciu jednotlivých nástrojov. Vhodná kombinácia týchto nástrojov je prostriedkom, ktorý firma využíva na to, aby výrobok predala a získala čím väčší podiel na trhu. Pri voľbe vhodnej kombinácie komunikačných nástrojov je potrebné zohľadniť ich charakteristické vlastnosti a náklady spojené s ich využívaním.
Komunikácia sama o sebe nemôže nahradiť ani jeden z ostatných prvkov marketingového mixu. Má podporný charakter a jej úlohou je podporiť predaj tovaru alebo služby na trhu.
Kľúčové slová:
marketingový mix
komunikačná stratégia
Zdroje:
- DUDINSKA, E.: Základy marketingu. 1. vyd. Bratislava : EKONÓM, 2000, ISBN 80-225-1222-2
- KOTLER, P.: Marketing Management. 9. vyd. Praha : Victoria Publishing, 1998, ISBN 80-7169-600-5
- LABSKÁ, H.: Marketingová komunikácia. Bratislava : Edičné pracovisko EU, 1994. ISBN 80-225-0534
- LIESKOVSKÁ, V.: Vybrané kapitoly z marketingovej komunikácie. Bratislava : EKONÓM, 2002. ISBN 80-225-1590-6
- POĆÁTKOVÁ, D.: Analýza komunikačných aktivít maloobchodných firiem (Maloobchodná sieť Bala). Košice 2008. bakalárska práca. Ekonomická univerzita. Podnikovohospodárska fakulta
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.