Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Komunikačný mix - Maloobchodná sieť BALA

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
42 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
29942
Posledná úprava
16.06.2012
Zobrazené
2 292 x
Autor:
ivanka126
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Dnes sa boj o zákazníka odohráva každodenne tak na svetovom trhu, ako aj na domácom. Rozvoj maloobchodných jednotiek z roka na rok rastie a to nie len vstupom nadnárodných reťazcov, ale aj rozšírením domácich maloobchodných aliancií.

Dôležitým nástrojom marketingu je komunikačný mix, ktorý tak ako marketingový mix, zahŕňa kombináciu jednotlivých nástrojov. Vhodná kombinácia týchto nástrojov je prostriedkom, ktorý firma využíva na to, aby výrobok predala a získala čím väčší podiel na trhu. Pri voľbe vhodnej kombinácie komunikačných nástrojov je potrebné zohľadniť ich charakteristické vlastnosti a náklady spojené s ich využívaním.
Komunikácia sama o sebe nemôže nahradiť ani jeden z ostatných prvkov marketingového mixu. Má podporný charakter a jej úlohou je podporiť predaj tovaru alebo služby na trhu.

Kľúčové slová:

marketingový mix

komunikačná stratégia



Zdroje:
  • DUDINSKA, E.: Základy marketingu. 1. vyd. Bratislava : EKONÓM, 2000, ISBN 80-225-1222-2
  • KOTLER, P.: Marketing Management. 9. vyd. Praha : Victoria Publishing, 1998, ISBN 80-7169-600-5
  • LABSKÁ, H.: Marketingová komunikácia. Bratislava : Edičné pracovisko EU, 1994. ISBN 80-225-0534
  • LIESKOVSKÁ, V.: Vybrané kapitoly z marketingovej komunikácie. Bratislava : EKONÓM, 2002. ISBN 80-225-1590-6
  • POĆÁTKOVÁ, D.: Analýza komunikačných aktivít maloobchodných firiem (Maloobchodná sieť Bala). Košice 2008. bakalárska práca. Ekonomická univerzita. Podnikovohospodárska fakulta
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko