Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 026   projektov
0 nových

Koncepcie marketingu - semestrálna práca

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
17 x
Veľkosť
0,4 MB
Jazyk
neznámy
ID projektu
7661
Posledná úprava
19.04.2018
Zobrazené
1 512 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Mnohí ľudia chápu marketing len ako predávanie a promotion. Ale nemožno sa im čudovať, veď každý deň sa na nich valí množstvo komerčných televíznych šotov, televíznych reklám a telefonických ponúk. Majú pocit, že každý im chce niečo predať.
No predaj je len vrcholom marketingového ľadovca, jednou z funkcií - a často nie najvýznamnejšou. Predaj a promotion sú časťou širšieho „marketingového mixu“ - súboru nástrojov, ktoré spolupôsobia, aby ovplyvnili trh.

Kľúčové slová:

Koncepcie marketingu

Úlohy marketingu

rozvoj podniku

Výrobná koncepcia

Výrobková koncepcia

Predajná koncepcia

Marketingová koncepcia



Obsah:
  • 1 DRUHY A KONCEPCIE MARKETINGU, ÚLOHY MARKETINGU V ROZVOJI PODNIKU
    1.1 Druhy marketingu
    1.2 Koncepcie marketingu
    1.3 Úlohy marketingu v rozvoji podniku
    ZOZNAM POUŽITEJ LITERATÚRY

Zdroje:
  • ]BIRNEROVÁ, E. - KRIŽANOVÁ, A.: Základy marketingu I. Žilina: Vyd. Žilinská univerzita 2004. ISBN 80-8070-154-7
  • KOTLER, P. ARMSTRONG, G.: Marketing. Bratislava: SPN 1992. ISBN 80-08-02042-3
  • KOTLER, P. - JAIN, D.C. - MAESINCEES, S.: Marketing v pohybu. Praha: Vyd. Protis 2006. ISBN 978-80-7261-161-4
  • KUSÁ, A.: Základy marketingu. Zvolen: Technická univerzita vo Zvolene 2005. ISBN 80-228-1519-5
  • LABSKÁ, H. a kol.: Marketing. Bratislava: ITA Slovakia s.r.o 1996. ISBN 80-88728- 09-6
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko