Koncepcie marketingu - semestrálna práca
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
17 x |
Veľkosť
0,4 MB |
Jazyk
neznámy |
ID projektu
7661 |
Posledná úprava
19.04.2018 |
Zobrazené
1 569 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Mnohí ľudia chápu marketing len ako predávanie a promotion. Ale nemožno sa im čudovať, veď každý deň sa na nich valí množstvo komerčných televíznych šotov, televíznych reklám a telefonických ponúk. Majú pocit, že každý im chce niečo predať.
No predaj je len vrcholom marketingového ľadovca, jednou z funkcií - a často nie najvýznamnejšou. Predaj a promotion sú časťou širšieho „marketingového mixu“ - súboru nástrojov, ktoré spolupôsobia, aby ovplyvnili trh.
Kľúčové slová:
Koncepcie marketingu
Úlohy marketingu
rozvoj podniku
Výrobná koncepcia
Výrobková koncepcia
Predajná koncepcia
Marketingová koncepcia
Obsah:
- 1 DRUHY A KONCEPCIE MARKETINGU, ÚLOHY MARKETINGU V ROZVOJI PODNIKU
1.1 Druhy marketingu
1.2 Koncepcie marketingu
1.3 Úlohy marketingu v rozvoji podniku
ZOZNAM POUŽITEJ LITERATÚRY
Zdroje:
- ]BIRNEROVÁ, E. - KRIŽANOVÁ, A.: Základy marketingu I. Žilina: Vyd. Žilinská univerzita 2004. ISBN 80-8070-154-7
- KOTLER, P. ARMSTRONG, G.: Marketing. Bratislava: SPN 1992. ISBN 80-08-02042-3
- KOTLER, P. - JAIN, D.C. - MAESINCEES, S.: Marketing v pohybu. Praha: Vyd. Protis 2006. ISBN 978-80-7261-161-4
- KUSÁ, A.: Základy marketingu. Zvolen: Technická univerzita vo Zvolene 2005. ISBN 80-228-1519-5
- LABSKÁ, H. a kol.: Marketing. Bratislava: ITA Slovakia s.r.o 1996. ISBN 80-88728- 09-6
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.