Popis:
Abstrakt
V tejto práci sa snažíme navrhnúť nový dizajn spätného zrkadla na vozidlo
Škoda octavia. Začína stručným popisom daného výrobku, analýzou trhu, porovnaním
s konkurenciou a stanovením najlepšieho výrobku na trhu. Nasleduje stanovenie
rámcového konceptu od ktorého sa budú odvíjať nasledovné tri varianty zlepšenia
dizajnu spätného zrkadla.
Štruktúra dokumentu:
a.
Obálka
b.
Abstrakt (max. 5 riadkov) a kľúčové slová (5 kľúčových slov)
c.
Obsah
d.
Úvod (stručné predstavenie popisovanej problematiky, max. 1 strana)
e.
Jadro zadania (kapitoly)
f.
Záver (stručné zhodnotenie prínosu danej problematiky pre rozvoj automobilizmu, priemyslu, spoločnosti a pod., max. 1 strana)
g.
Literatúra, citácie
h.
Prílohy
Obsah jednotlivých kapitol zadania sa musí týkať zadanej problematiky (zadanej predmetnej témy zadania) a byť spracovaný podľa nasledovnej štruktúry (osnovy):
Spoločná časť
a.
Popis vybraného výrobku (automobilového komponentu), jeho funkcií a použitia
b.
Hľadanie inovačných nápadov : analýza trhu, benchmarking a požiadavky zákazníkov, nedostatky, hlavné problémy a možné spôsoby ich riešenia
c.
Rámcový koncept nového výrobku – popis funkcií a charakteristík, všeobecná skica, analýza obmedzení
Individuálna časť zadania
d.
Rozpracovanie alternatívy riešenia podľa rámcového konceptu:
1.
Skica nového variantu s udaním základných rozmerov
2.
Popis jedinečných vlastností variantu
3.
Výhody, nevýhody a obmedzenia nového riešenia
Kľúčové slová:
Spätné zrkadlo
Dizajn
Inovácia
Koncept
Skica
Nápad
Zdroje: