Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Konkurenčná stratégia SBU

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
51 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
23903
Posledná úprava
31.05.2009
Zobrazené
2 285 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Stručná charakteristika firmy
1.1 Základné údaje o spoločnosti :
Názov spoločnosti : Hotel HARKEN
Právna forma : Spoločnosť s ručením obmedzeným
Sídlo : ul. Slov. dobrovoľníkov 56, 013 12 Terchová – Vrátna
Tel. / fax : +421/41/43376305
e-mail : harken @ zoznam.sk
internet : www.harken.sk
1.2 Legislatívna forma
Hotel HARKEN je spoločnosťou s ručením obmedzeným. Spoločnosť založili traja spoločníci spoločenskou zmluvou spísanou dňa 03. 08. 2000 a zapísanou v Obchodnom registri Okresného súdu v Žiline dňa 06.08.2000 , vložka 1356/L. Základné imanie spoločnosti malo na začiatku hodnotu 11.000.000,– Sk, pričom vklady a podiely jednotlivých zakladateľov činili :
Ing. Zuzana Bieliková 4.000.000,– Sk, podiel 36,36% ( recepty, licencie, patenty )
Vladimír Oravec 3.000.000,– Sk, podiel 27,27% ( prax v hotelierstve )
Jana Buryová 4.000.000,– Sk, podiel 36,36 % ( nehnuteľnosť )

Všetci traja spoločníci sú zároveň vlastníkmi, konateľmi i top manažmentom. Cieľom takéhoto rozloženia kompetencií je dosiahnuť harmonickú symbiózu pri ďalšom rozvoji podniku. V oblasti vedenia spoločnosti a pri všetkých dôležitých obchodných rozhodnutiach sa vyžaduje súhlas všetkých troch konateľov. Na valnom zhromaždení predkladajú svoje hodnotenia vývoja, smerovania a činnosti spoločnosti, predkladajú námety a návrhy na zlepšenie, čím participujú na plynulom a bezproblémovom chode Hotela HARKEN. Presnejší postup je uvedený v stanovách spoločnosti.

Kľúčové slová:

východisková situácia

vstupné priestory

ubytovanie

reštaurácia

analýza konkurenčného prostredia

analýza externého prostredia

tvorba a výber stratégie



Zdroje:
  • 1. PAPULA, J.: Vývoj teórie strategického manažmentu pod vplyvom meniaceho sa prostredia. 1. vyd. Bratislava: KARTPRINT, 2004, ISBN 80-88870-70-2
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko