Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Konkurenčná stratégia spoločnosti Plastos s.r.o.

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
33 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
25857
Posledná úprava
22.12.2013
Zobrazené
3 051 x
Autor:
fairy85
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Stručná charakteristika firmy a SBU

Spoločnosť začala s predajom a montážou plastových okien, dverí a doplnkov v roku 2004. Od začiatku až do súčasnosti spolupracujeme s jedným popredným slovenským výrobcom plastových okenných a dverných konštrukcií. Naše podnikateľské aktivity sú v súčasnosti zamerané hlavne na oblasť predaja a montáže plastových okien, dverí a všetkých doplnkov. Tieto aktivity systematicky rozvíjame s tým, že obrat spoločnosti stúpa.

...

4.1 Cenová politika
Cena ako súčasť marketingového mixu je dôležitý prvok ovplyvňujúci spotrebiteľské správanie. Spotrebiteľ považuje cenu za jeden z najdôležitejších faktorov ovplyvňujúcich jeho rozhodovanie o kúpe, pretože až akceptáciou ceny spotrebiteľom dôjde ku kúpe. Z hľadiska vydavateľskej činnosti firmy plní správne určenie ceny niekoľko funkcií: • ovplyvňuje rozhodovanie o kúpe spotrebiteľa, • podmieňuje efektívnosť vydavateľskej činnosti prostredníctvom príjmov z predaja a úhrady nákladov.

Kľúčové slová:

marketingové prostredie

trh

cenotvorba

reklama

produkt

riziko v obchode

distribučna stratégia



Obsah:
  • 1 Stručná charakteristika firmy a SBU
    1.1 Zákazníci
    1.2 Sprostredkovatelia
    1.3 Dodávatelia
    2 Vstup na zahraničné trhy - externé marketingové prostredie firmy
    2.1 Česká republika
    2.2 Poľská republika
    2.3 SWOT analýza spoločnosti PLASTOS
    3 Motívy a dôvody vstupu na zahraničný trh
    4 Formy vstupu na zahraničný trh
    4.1 Cenová politika
    4.2 Riziká v medzinárodnom obchode
    4.3 Distribučná stratégia
    4.4 Komunikačná politika
    5 Marketingová komunikácia
    5.1 Komunikácia s trhom
    6 rozhodovanie o marketingovej organizácii

Zdroje:
  • Marketing management, Kotler Philip, vyd. Grada Publishing spol. s r.o., Praha, 1998
  • Moderní marketing, Philip Kotler, Veronica Wrong, John Saunders, Gary Armstrong, vyd. Grada Publishing a.s., Praha, 2007
  • http://www.economy.gov.sk/index/go.php?id=3266
  • EXPORTNÝ PLÁN TERITÓRIA - Česká republika, Praha, november 2007
  • EXPORTNÝ PLÁN TERITÓRIA na rok 2008 - Poľská republika, Varšava, november 2007
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko