Popis:
Keď zhrnieme konkurencie a stratégie firmy INKUR, môžeme povedať, že firma nie je konkurenčne ohrozovaná a aj napriek dosť veľkej konkurencie si udržiava významne postavenie na trhu a dosahuje zisky.
Ceny vo firme INKUR sú prijateľné, ale čo je významným plus, sú nižšie ako u konkurencie. Firma INKUR každý mesiac, za účelom zvýšenia predaja poskytuje zľavy na rôzny tovar vo výške 10 – 30 %. Ďalšie uplatnenie zľavy majú držitelia zákazníckej karty.
Z marketingového prieskumu, má firma INKUR najlacnejšie kanalizačné a odpadové rúry a tvarovky. V porovnaní so supermarketom kde ponúkajú aj značkový tovar, aj tovar podradnej kvality za nízke ceny, je práve ten kvalitný značkový tovar vo výrazne vyšších cenách ako má firma INKUR.
Najväčšiu konkurenčnú hrozbu môže firma INKUR pripisovať veľkoobchodným predajňam v meste Martin. Sídla dvoch veľkých predajní, Ptáček veľkoobchod, a. s. a Barimpex, s. r. o., sú neďaleko sídla firmy INKUR. Ptáček, v. o. svoj tovar dodáva aj do firmy INKUR, firma Barimpex už nie.
Kľúčové slová:
konkurencia
stratégia
podnikanie
interné a externé stránky
štruktúra
ekonomický
Obsah:
O spoločnosti 1
História. 2
Míľniky. 2
Aktivity. 2
Organizačná schéma spoločnosti 3
Vízia. 4
Konkurenčné prostredie. 5
Základná filozofia konkurencieschopnosti spoločnosti 5
Silné a slabé stránky. 5
Príležitosti a hrozby. 5
Analýza konkurencie. 6
Stanovenie stratégie. 9
Zhrnutie. 10
Použitá literatúra. 11
Zdroje:
- 1) www.inkurmt.sk
- 2) interné dokumenty firmy INKUR, spol, s r. o., Martin a INKUR MARTIN, s. r. o.
- 3) www.orsr.sk