Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Konkurenčné postavenie firmy v podmienkach po vstupe SR do EÚ-semestrálna práca

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
14 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
12014
Posledná úprava
26.03.2019
Zobrazené
1 548 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Semestrálny projekt sa zaoberá analýzou konkurenčného postavenia firmy ZSSK Cargo, a.s., Cieľom práce je návrh opatrení na zvýšenie konkurencieschopnosti spoločnosti. Prvá časť práce je zameraná na teoretické východiská konkurenčnej pozície firmy na trhu. Obsahuje tiež popis konkurenčných stratégií ako aj popis pojmu konkurencia a definovanie ich foriem a úrovní. Na zistenie silných a slabých stránok, príležitostí a hrozieb spoločnosti som použil analýzu SWOT. V druhej časti som charakterizoval profil, organizačnú štruktúru firmy a jej aktuálne ponúkané produkty.

Kľúčové slová:

spoločnosť

produkty

konkurencia

marketing

stratégia

ZSSK Cargo a.s.

SWOT analýza



Obsah:
  • Obsah:
    Zoznam obrázkov 5
    Zoznam tabuliek 6
    Zoznam symbolov a skratiek 7
    Úvod 8
    1 TEORETICKÉ VÝCHODISKÁ KONKURENČNEJ POZÍCIE FIRMY 9
    1.1 Konkurencia 9
    1.2 Marketingové vnímanie konkurencie 10
    1.3 Konkurenčná pozícia 15
    1.4 Odvetvové poňatie konkurencie 17
    1.5 Trhové poňatie konkurencie 18
    1.6 Konkurenčné stratégie 18
    1.7 Analýza SWOT 19
    1.8 Konkurenčné prostredie po vstupe Slovenskej republiky do EÚ 23
    2 ANALÝZA KONKURENČNEJ POZÍCIE FIRMY ZSSK Cargo, a.s. 26
    2.1 Vznik firmy ZSSK Cargo, a.s. 26
    2.2 Charakteristika firmy ZSSK Cargo, a.s. 26
    2.3 Organizačná štruktúra firmy 30
    2.4 Produkty spoločnosti 31
    Záver 37
    Zoznam použitej literatúry 38

Zdroje:
  • [1] COOPER, J.: Marketingové plánování.Praha:Grada.1999
  • [2] ČICHOVSKÝ, L.: Marketing konkurencieschopnosti.Praha:Radix, 2002
  • [3] FORET, M..:Marketingový výzkum : Jak poznávat své zákazníky.Praha: Grada Publishing, 2003
  • [4] GONDA, V.: Formovanie trhu a trhový mechanizmus. In: LISÝ, J.: Ekonómia. Bratislava: Edícia ekonómia, 2001
  • [5] KITA,J.: Marketing.Bratislava 2000
  • [6] KOTLER, Ph.: Marketing Management. Praha: Grada Publishing, 2001
  • [7] LESÁKOVÁ, D. Strategický marketingový manažment.Bratislava:Sprint. 2001
  • [8] PORTER, M. E.: Konkurenční stratégie. Praha: Victoria Publishing, 1997
  • [9] SLÁVIK, Š.: Strategický manažment. Bratislava: Ekonóm, 1997
  • [10] ŠÍBL, D. a kol.: Veľká ekonomická encyklopédia. Bratislava: SPRINT, 1996
  • [11] http://WWW.ZSCARGO.SK
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko