Konkurenčné postavenie firmy ZSSK Cargo, a.s. v podmienkach po vstupe SR do EÚ
Popis:
Semestrálny projekt sa zaoberá analýzou konkurenčného postavenia firmy ZSSK Cargo, a.s., Cieľom práce je návrh opatrení na zvýšenie konkurencieschopnosti spoločnosti. Prvá časť práce je zameraná na teoretické východiská konkurenčnej pozície firmy na trhu. Obsahuje tiež popis konkurenčných stratégií ako aj popis pojmu konkurencia a definovanie ich foriem a úrovní. Na zistenie silných a slabých stránok, príležitostí a hrozieb spoločnosti som použil analýzu SWOT. V druhej časti som charakterizoval profil, organizačnú štruktúru firmy a jej aktuálne ponúkané produkty.
Kľúčové slová:
Konkurenčné postavenie firmy ZSSK Cargo
a.s. v podmienkach po vstupe SR do EÚ
Zdroje:
- [1] COOPER, J.: Marketingové plánování.Praha:Grada.1999
- [2] ČICHOVSKÝ, L.: Marketing konkurencieschopnosti.Praha:Radix, 2002
- [3] FORET, M..:Marketingový výzkum : Jak poznávat své zákazníky.Praha: Grada Publishing, 2003
- [4] GONDA, V.: Formovanie trhu a trhový mechanizmus. In: LISÝ, J.: Ekonómia. Bratislava: Edícia ekonómia, 2001
- [5] KITA,J.: Marketing.Bratislava 2000
- [6] KOTLER, Ph.: Marketing Management. Praha: Grada Publishing, 2001
- [7] LESÁKOVÁ, D. Strategický marketingový manažment.Bratislava:Sprint. 2001
- [8] PORTER, M. E.: Konkurenční stratégie. Praha: Victoria Publishing, 1997
- [9] SLÁVIK, Š.: Strategický manažment. Bratislava: Ekonóm, 1997
- [10] ŠÍBL, D. a kol.: Veľká ekonomická encyklopédia. Bratislava: SPRINT, 1996
- [11] WWW.ZSCARGO.SK
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.