Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Kultúra Oganizácií

«»
Prípona
.docx
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
7760
Posledná úprava
09.06.2018
Zobrazené
457 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Základným cieľom každej firmy je uspieť na trhu. Tento úspech je v prevažnej miere určený výškou dosiahnutého zisku, v ktorom sa odráža aj príťažlivosť firmy pre obchodných partnerov a zákazníkov. Z tohto dôvodu sa organizácie snažia, aby dynamika zisku mala rastúcu tendenciu, pretože zisk umožňuje ich ďalšiu existenciu a rozvoj. Preto mnohé podniky investujú vysoké finančné prostriedky do strojov či technológií v snahe čo najviac ich zhodnotiť. Výsledky však nebývajú natoľko výrazné, ako sa pôvodne očakávalo. Akým spôsobom sa zhodnotia vstupy v podniku, závisí predovšetkým od ľudí, od ich vzťahu k firme, k svojej práci a napokon i k sebe samým. Uvedené faktory sú výrazne ovplyvnené „fenoménom podnikateľskej súčasnosti“ - firemnou kultúrou. Kultúra organizácie podporuje alebo práve naopak, bráni dosahovaniu podnikových cieľov, zvyšovaniu výkonnosti, a tým i zlepšovaniu konkurenčnej pozície na trhu.

Kľúčové slová:

Kultúra organizácií

manažment

vedenie

firemná kultúra

dotazník



Obsah:
  • I. Teoretická časť 3
    a) Úvod 3
    b) Firemná kultúra - základné postuláty 3
    c) Budovanie firemnej kultúry 4
    d) Tréningová forma vzdelávacieho procesu vo firme 6
    e) Záver 6
    II. Praktická časť 7
    a) Vyhodnotenie a analýza existujúcej organizačnej kultúry na základe dotazníka 7
    b) Porovnanie organizačnej kultúry MSP v krajinách EÚ s MSP na Slovensku 11
    c) Záver 13
    III. Návrhová časť 14
    Zoznam použitej literatúry 15
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko