Kvalita produkcie a jej zlepšovanie
«»
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
46 x |
Veľkosť
0,2 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
22727 |
Posledná úprava
27.04.2009 |
Zobrazené
4 133 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Samotný pojem zlepšovanie kvality je potrebné chápať v dvoch rovinách. V prvej rovine ide o transformáciu požiadaviek zákazníkov do vypracovania kvalitného návrhu, o určenie príslušných charakteristík produktu, zabezpečovanie ktorých by spĺňalo požiadavky zákazníkov. Cieľom tohto projektu je poukázať na kvalitu v súčasnosti, na nástroje, metódy a návrhy na jej zlepšovanie ako aj v neposlednom rade nezabudnúť na to najhlavnejšie teda zákazníka, ako on vníma kvalitu, čo je potrebné využiť pre zistenie potrieb zákazníka, jeho predstavy o kvalite, spokojnosť, lebo dobrý zisk sa odvíja od vernosti a spokojnosti zákazníka, ktorý by sme však nedosiahli vysokou kvalitou.
Kľúčové slová:
SMK
TQM
EFQM
TQC
Zdroje:
- Mateides, A. a kol.(2006): Manažérstvo kvality, Epos, Bratislava, 2006, ISBN 80-8057-656-4
- Slobodná encyklopédia Wikipédia, [on-line], [citovane 29-04-2008], dostupné na internete: http://sk.wikipedia.org/wiki/Riadenie_kvality
- Norma STN ISO 690, Výber odporúčaní pre správne citovanie a odkazovanie na literatúru, SPU Nitra, [on-line], [citovane 03-05-2008], dostupné na internete: http://www.slpk.sk/dizertacie/uprava.htm
- Pr. Dado, J., Magyar, P.(2000): Marketing a kvalita, Univerzita Mateja Bela, [on-line], [citovane 01-05-2008], dostupné na internete: www.ef.umb.sk/upload/zamestnanec/280/Marketing%20a%20kvalita..DOC
- S.Kmeťo, Podnikový manažment, [on-line], [citovane 18-04-2008], dostupné na internete: http://www.infosys.tnuni.sk/moodle/
- Šablóny pre písanie záverečnej práce, TU Košice, [on-line], [citovane 07-04-2008], dostupné na internete: http://www.etd.sk/tuke/dokumenty.html
- Norma STN EN ISO 9000:2006, Systémy manažérstva kvality, Základy a slovník, Slovenský ústav technickej normalizácie, Bratislava 2006
- Norma STN EN ISO 9004:2001, Systémy manažérstva kvality, Návod na zlepšovanie výkonnosti, Slovenský ústav technickej normalizácie, Bratislava 2001
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.