Maloobchod a veľoobchod
«»
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
6 x |
Veľkosť
0,4 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
21743 |
Posledná úprava
29.03.2009 |
Zobrazené
1 529 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Cieľom nášho prieskumu je zistiť najviac využívané formy maloobchodného predaja a obľúbenosť vybraných maloobchodných spoločností nachádzajúcich sa v meste Michalovce. Vybrali sme si tieto maloobchodné spoločnosti:
Hypernova
Kaufland
Lidl
Tesco
Jednota.
Uskutočneným prieskumom sme sa snažili potvrdiť, resp. vyvrátiť nasledujúce hypotézy:
Predpokladáme, že každý spotrebiteľ uprednostňuje istú formu maloobchodného predaja.
Predpokladáme, že každý spotrebiteľ je pri výbere maloobchodnej predajne ovplyvňovaný určitými faktormi.
Kľúčové slová:
maloobchod
veľkoobchod
osobný predaj
Zdroje:
- DONNELLY, J. H., GIBSON, J. L., IVANCEVICH, J. M.: Management. 1. vyd.
- Praha: Grada Publishing, 1997. ISBN 80-7169-422-3
- KOTLER, P.: Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001.
- ISBN 80-247-0016-6
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.