Manažérstvo vzťahov so zákazníkmi vo vybranom poniku
«»
Popis:
Úvod
S rastom dynamiky trhu služieb a intenzity konkurencie sa manažment riadenia vzťahov so zákazníkmi stal kľúčovým faktorom odlíšenia úspešných a neúspešných podnikov. Úspech ktorejkoľvek spoločnosti určujú zákazníci, ich spokojnosť s produktmi danej firmy, ich spokojnosť s prístupom k nim a ich ochota sa k firme vracať. Práve preto musí každá firma venovať zákazníkom zodpovedajúcu pozornosť a čas. To však môže byť v praxi veľmi ťažké.
Cieľom mojej seminárnej práce je na základe teoretických poznatkov analyzovať manažérstvo vzťahov so zákazníkmi vo vybranom podniku služieb NetSpace s.r.o..
Kľúčové slová:
CRM
zákazníci
produkty
služby
cena
distribúcia
analýza
Obsah:
- Úvod 2
1. Spoločnosť NetSpace s.r.o. 3
1.1. Profil spoločnosti 3
1.2. Organizačná štruktúra a zamestnanci 3
2. Charakteristika CRM 4
2.1. Zákazníci 4
2.2. Produkty a služby 4
2.3. Cena 6
2.4. Distribúcia a komunikácia 7
3. Návrhy pre CRM 9
Záver 11
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.