Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Manažment južanských krajín

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
15652
Posledná úprava
09.12.2008
Zobrazené
1 473 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Témou práce sú znaky manažmentu a kultúry južanských krajín. Snažil som sa analyzovať ako ovplyvňuje ich kultúra podnikanie, pracovné návyky a jednania s partnerom týchto krajín.
Medzi južanské krajiny patria Španielsko, Portugalsko a Taliansko. Ľudia žijúci v týchto krajinách sa vyznačujú veľkým temperamentom, spoločenskosťou, komunikatívnosťou a veľkou chuťou užívať si život. Ich kultúra je od ostatných európskych krajín odlišná najmä v ponímaní času, čo sa odráža v ich pracovných návykoch a taktiež v podnikaní.

Kľúčové slová:

manažment

južanské krajiny

Španielsko

Taliansko

kultúra



Zdroje:
  • GULLOVÁ, S. 2000. Obchodní jednání a národní zvyklosti: Španělsko. In: Obchod kontakt marketing: časopis pro zahraniční obchod – roč. 9,č. 4 (Duben 2000), s. 11-13
  • JAROŠ, P. 2002. Obchodní jednání a národní zvyklosti: Itálie. In: Obchod kontakt marketing: časopis pro zahraniční obchod – roč. 11,č. 7-8 (Červenec – srpen 2002), s. 9-10
  • MACÍK, A. 2003. Obchodní jednání a národní zvyklosti: Španělsko. In: Obchod kontakt marketing: časopis pro zahraniční obchod – roč. 12,č. 6 (Červen 2003), s. 12-13
  • PAĽKOVÁ, J. 2008. Niektoré kultúrne aspekty obchodného rokovania so španielskym partnerom a príklady ich začlenenia do výučby španielskeho jazyka pre ekonómov. In: Nové prístupy k riadeniu ponuky podnikov a jazyková výchova ekonomických odborníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie vydaný pri príležitosti roka interkultúrneho dialógu Európskej únie. – s. 259-266. – Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko