Popis:
Organizované podujatia, ktoré sú produktom cieľového miesta, prinášajú zo sebou množstvá zábavy, športového vyžitia, alebo poučenia. Okrem toho však majú aj veľmi dôležité úlohy. Prilákať návštevníkov, zlepšiť imidž cieľového miesta, jeho ponuku, ovplyvniť spokojnosť návštevníkov, zvýšiť príjmy v zariadeniach cestovného ruchu, zviditeľniť cieľové miesto a mnohé ďalšie. V tejto práci sa budem zaoberať manažmentom organizovaného podujatia, ktoré sa v roku 2008 konalo už po šiesty krát v hlavnom meste SR Bratislave a stalo jedným z najvýznamnejších podujatí v strednej Európe.
Kľúčové slová:
organizované podujatie
manažment
korunovačné slávnosti
Zdroje:
- 1. GÚČIK, M. a kol. 2007. Manažment regionálneho cestovného ruchu. Banská Bystrica: Slovensko – švajčiarske združenie pre rozvoj cestovného ruchu, 2007. ISBN 978 – 80 – 89090 – 34 – 1