Popis:
Firma MILKPRODUCTS spol. s r.o. pôsobí v metropole šarišského regiónu Slovenska v Prešove, v meste známom obchodným ruchom Európy už v 14.storočí. Svoju aktívnu činnosť začala rozvíjať v januári roku 1995. Pôvodné zameranie mliekární výrazne obohatila skvalitnením technológie spracovania mlieka pričom skoncentrovala výrobu mliečnych a kyslomliečnych výrobkov vo výrobnom závode v Prešove. Na domácom trhu je firma vyprofilovaná stabilnou veľkoobchodnou a maloobchodnou sieťou. Distribúcia tovarov sa zabezpečuje vlastnou dopravou a prepravcami na území celého Slovenska.
V mliekárenskej výrobe sa firma špecializuje na výrobu jogurtov a ďalších kyslomliečnych výrobkov, tvarohu, smotán, syrov a mlieka. V rámci tejto výroby je etablovaná ako významný výrobca jogurtov na Slovensku.
Firma Milkproducts, s.r.o. sa etablovala najmä v troch základných smeroch, t.j. výrobná činnosť, veľkoobchodná a maloobchodná činnosť. V rámci veľkoobchodnej činnosti sú zákazníkom k dispozícií tri veľkosklady s potravinárskym tovarom so sídlom v centre firmy v Prešove a pobočkách Sabinov a Košice s počtom cca 4000 položiek. Firma začínala svoju činnosť vo východnej časti Slovenska, no postupne rozšírila svoje pôsobenie nielen na celé Slovensko, ale i do zahraničia. Predovšetkým sa úspešne etablovala na českom trhu.
V rámci maloobchodu prešla firma úspešným vývojom od jednej predajne v roku 1995 po súčasných 70 maloobchodných predajní nachádzajúcich sa v Prešove, Košiciach, Sabinove, Lipanoch, Krompachoch a ďalších mestách východoslovenského regiónu s cieľom neustále sa rozširovať a zdokonaľovať. Prioritou maloobchodných predajní je zabezpečiť pre zákazníkov vždy čerstvý tovar v dostatočnom množstve a prostredníctvom personálu budovať k zákazníkovi kvalitný vzťah.
Kľúčové slová:
stratégia firmy
štýl vedenia
matica
výrobok
trh
SWOT analýza
manažment rizika
organizačná štruktúra
kontrola
marketing
Obsah:
- 1. Identifikačné údaje
2. Profil a stratégia firmy
3. Misia (poslanie firmy)
4. Vízia firmy
5. Matica výrobok - trh
6. SWOT analýza
7. Plánovaný objem produkcie nízkotučných jogurtov na rok 2007 (v kusoch)
8. Štýl vedenia
9. Systém kontroly
10. Organizačná štruktúra firmy
11.Manažment rizika