Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Manažment rizika firmy - zápočtová práca

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
32 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
6392
Posledná úprava
02.08.2018
Zobrazené
2 221 x
Autor:
jake19
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Firma MILKPRODUCTS spol. s r.o. pôsobí v metropole šarišského regiónu Slovenska v Prešove, v meste známom obchodným ruchom Európy už v 14.storočí. Svoju aktívnu činnosť začala rozvíjať v januári roku 1995. Pôvodné zameranie mliekární výrazne obohatila skvalitnením technológie spracovania mlieka pričom skoncentrovala výrobu mliečnych a kyslomliečnych výrobkov vo výrobnom závode v Prešove. Na domácom trhu je firma vyprofilovaná stabilnou veľkoobchodnou a maloobchodnou sieťou. Distribúcia tovarov sa zabezpečuje vlastnou dopravou a prepravcami na území celého Slovenska. V mliekárenskej výrobe sa firma špecializuje na výrobu jogurtov a ďalších kyslomliečnych výrobkov, tvarohu, smotán, syrov a mlieka. V rámci tejto výroby je etablovaná ako významný výrobca jogurtov na Slovensku.
Firma Milkproducts, s.r.o. sa etablovala najmä v troch základných smeroch, t.j. výrobná činnosť, veľkoobchodná a maloobchodná činnosť. V rámci veľkoobchodnej činnosti sú zákazníkom k dispozícií tri veľkosklady s potravinárskym tovarom so sídlom v centre firmy v Prešove a pobočkách Sabinov a Košice s počtom cca 4000 položiek. Firma začínala svoju činnosť vo východnej časti Slovenska, no postupne rozšírila svoje pôsobenie nielen na celé Slovensko, ale i do zahraničia. Predovšetkým sa úspešne etablovala na českom trhu.
V rámci maloobchodu prešla firma úspešným vývojom od jednej predajne v roku 1995 po súčasných 70 maloobchodných predajní nachádzajúcich sa v Prešove, Košiciach, Sabinove, Lipanoch, Krompachoch a ďalších mestách východoslovenského regiónu s cieľom neustále sa rozširovať a zdokonaľovať. Prioritou maloobchodných predajní je zabezpečiť pre zákazníkov vždy čerstvý tovar v dostatočnom množstve a prostredníctvom personálu budovať k zákazníkovi kvalitný vzťah.

Kľúčové slová:

stratégia firmy

štýl vedenia

matica

výrobok

trh

SWOT analýza

manažment rizika

organizačná štruktúra

kontrola

marketing



Obsah:
  • 1. Identifikačné údaje
    2. Profil a stratégia firmy
    3. Misia (poslanie firmy)
    4. Vízia firmy
    5. Matica výrobok - trh
    6. SWOT analýza
    7. Plánovaný objem produkcie nízkotučných jogurtov na rok 2007 (v kusoch)
    8. Štýl vedenia
    9. Systém kontroly
    10. Organizačná štruktúra firmy
    11.Manažment rizika
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko