Marketing biopotravín
«»
Popis:
Ekologizácia poľnohospodárstva a ochrana prírody sú globálnym celosvetovým záujmom. Ideu trvalo udržateľného rozvoja v poľnohospodárstve, ktoré predstavuje dôležitú alternatívnu koncepciu agrárnej politiky a usiluje sa o neustálu výrobu zdravých potravín spôsobom, ktorý šetrí životné prostredie.
Podiel ekoproduktov na celkovom trhu potravín je zatiaľ veľmi malý. Je tu však významný potenciál jeho rozvoja. Ekopotraviny sú dnes vyvíjané a produkované predovšetkým pre cieľovú skupinu, ktorú tvoria ekologicky a zdravotne uvedomelí spotrebitelia, ktorí kladú dôraz na vysokokvalitné potraviny nezaťažujúce životné prostredie
Kľúčové slová:
marketing
bioprodukty
biopotraviny
ekomarketing
ekologicke poľnohospodarstvo
Zdroje:
- 1. KRETTER, Anton.2005. Marketing ekologického poľnohospodárstva a ekoproduktov. 1. vyd. Nitra : SPU, 2003. ISBN 80-8069-620-9
- 2. KRETTER, Anton et al. 2007. Marketing. 1. vyd. Nitra : SPU, 2007. ISBN 80-8069-849-2
- 3. PAŠKA, Ľubomír. 2004. Manažment výroby. 1.vyd. Nitra : SPU, 2004. ISBN 80-8069-374-9
- 4. Zákon č.224/1998 Z.z. o ekologickom poľnohospodárstve a výrobe biopotravín a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
- 5. http://www.biospotrebitel.sk/
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.