Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 090   projektov
0 nových

Marketing biopotravín

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
20 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
19867
Posledná úprava
02.03.2009
Zobrazené
1 895 x
Autor:
jurajmarcan
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Ekologizácia poľnohospodárstva a ochrana prírody sú globálnym celosvetovým záujmom. Ideu trvalo udržateľného rozvoja v poľnohospodárstve, ktoré predstavuje dôležitú alternatívnu koncepciu agrárnej politiky a usiluje sa o neustálu výrobu zdravých potravín spôsobom, ktorý šetrí životné prostredie.
Podiel ekoproduktov na celkovom trhu potravín je zatiaľ veľmi malý. Je tu však významný potenciál jeho rozvoja. Ekopotraviny sú dnes vyvíjané a produkované predovšetkým pre cieľovú skupinu, ktorú tvoria ekologicky a zdravotne uvedomelí spotrebitelia, ktorí kladú dôraz na vysokokvalitné potraviny nezaťažujúce životné prostredie

Kľúčové slová:

marketing

bioprodukty

biopotraviny

ekomarketing

ekologicke poľnohospodarstvo



Zdroje:
  • 1. KRETTER, Anton.2005. Marketing ekologického poľnohospodárstva a ekoproduktov. 1. vyd. Nitra : SPU, 2003. ISBN 80-8069-620-9
  • 2. KRETTER, Anton et al. 2007. Marketing. 1. vyd. Nitra : SPU, 2007. ISBN 80-8069-849-2
  • 3. PAŠKA, Ľubomír. 2004. Manažment výroby. 1.vyd. Nitra : SPU, 2004. ISBN 80-8069-374-9
  • 4. Zákon č.224/1998 Z.z. o ekologickom poľnohospodárstve a výrobe biopotravín a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  • 5. http://www.biospotrebitel.sk/
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko