Marketing - Firma Club 69
«»
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
1 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
23449 |
Posledná úprava
05.05.2009 |
Zobrazené
615 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Firma Club 69 vznikla 1. novembra 1999 v Prešove. Jedná sa o spoločnosť s ručením obmedzeným, zapísanú v obchodnom registri. Základné imanie tejto spoločnosti je 500 000,- Sk, pričom každý zo spoločných zakladateľov (Marek Prokopovič a Tomáš Prokopovič) zložil 250 000,- Sk.
Predmetom podnikania firmy je usporiadavanie dikoték, koncertov, a organizácia kultúrnych a zábavných akcií. Club 69 bude ziskovým podnikom, tzn., že zo svojich príjmov pokryje všetky výdaje a navyše bude vykazovať určitú mieru zisku.
Kľúčové slová:
Marketing
Club 69
predmet podnikania
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.