Popis:
1. Nová trhová príležitosť
Pre mnohých nepochopiteľná záhada, no pre nás ženy nepostrádateľná výbava. Áno, hovoríme o nenahraditeľných dámskych doplnkoch, ktoré sú pre nás ženy tak módnym doplnkom ako aj prejavom našej osobnosti.
Dnešný trh s dámskymi doplnkami je presýtený tovarom najrozličnejšieho druhu, farieb, materiálov, cenovo dostupných výrobkov. Stačí pobehať pár obchodov alebo si prostredníctvom internetu iba vybrať.
Zamysleli ste sa ale niekedy nad tým, že či je možné všetko nájsť na jednom mieste? Chcete si zaobstarať novú kabelku? Pridajte si k tomu ešte peňaženku, topánky si doplňte, opasok si zapnite. Keď budete potrebovať poradiť ako správne sa starať o svoje doplnky, budete potrebovať čokoľvek opraviť, stačí sa na nás iba obrátiť a naša spoločnosť Chic & Glamour zabezpečí všetko čo je potrebné pre Vašu spokojnosť...
Kľúčové slová:
marketing
manažment
konkurenčné výhody
trhová príležitosť
pridaná hodnota
zákazník
Obsah:
- 1. Nová trhová príležitosť
2. Zákazníkove želanie – „Náš zákazník, náš pán“
3. Stratégie marketingového mixu
4. Spotrebiteľská pridaná hodnota pre zákazníka
5. Konkurenčné výhody
Produkt
Služby
Personál
Distribúcia
Imidž