Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 117
projektov

Marketing manažment

«»
Prípona
.docx
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
40263
Posledná úprava
19.05.2012
Zobrazené
958 x
Autor:
adriana.tarajova
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Nová trhová príležitosť
Pre mnohých nepochopiteľná záhada, no pre nás ženy nepostrádateľná výbava. Áno, hovoríme o nenahraditeľných dámskych doplnkoch, ktoré sú pre nás ženy tak módnym doplnkom ako aj prejavom našej osobnosti. 

Dnešný trh s dámskymi doplnkami je presýtený tovarom najrozličnejšieho druhu, farieb, materiálov, cenovo dostupných výrobkov. Stačí pobehať pár obchodov alebo si prostredníctvom internetu iba vybrať.

Zamysleli ste sa ale niekedy nad tým, že či je možné všetko nájsť na jednom mieste? Chcete si zaobstarať novú kabelku? Pridajte si k tomu ešte peňaženku, topánky si doplňte, opasok si zapnite. Keď budete potrebovať poradiť ako správne sa starať o svoje doplnky, budete potrebovať čokoľvek opraviť, stačí sa na nás iba obrátiť a naša spoločnosť Chic & Glamour zabezpečí všetko čo je potrebné pre Vašu spokojnosť...  

Kľúčové slová:

marketing

manažment

konkurenčné výhody

trhová príležitosť

pridaná hodnota

zákazník



Obsah:
  • 1. Nová trhová príležitosť
    2. Zákazníkove želanie – „Náš zákazník, náš pán“
    3. Stratégie marketingového mixu
    4. Spotrebiteľská pridaná hodnota pre zákazníka
    5. Konkurenčné výhody
    Produkt
    Služby
    Personál
    Distribúcia
    Imidž
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko