Marketing - Marketingový plán podniku
Popis:
1.1 Účel marketingového plánu
Tento marketingový plán sme vypracovali za účelom zhodnotenia našej doterajšej činnosti, analýzy všetkých faktorov, ktoré priamo alebo nepriamo vplývajú na našu spoločnosť. Vďaka tomu sme zistili mnoho nových segmentov a príležitostí trhu. Vyplynuli nám z neho nové rady a postupy ako tieto príležitosti využiť, ako preniknúť na nové segmenty a na základe týchto poznatkov doplniť, alebo zmeniť naše súčastne zavedené postupy na zvýšenie efektívnosti vykonávaných činností.
Marketingový plán je zostavený ako odraz reálnych situácií z reálneho sveta. Jeho vypracovanie nám pomôže rozvíjať si tvorivé myslenie a naučiť sa modelovať vykreslené situácie. Berieme ho ako prínos a očakávame nadobudnutie nových praktických zručností
Kľúčové slová:
marketingový plán
zamestnanci
poslanie
situačná analýza
SWOT analýza
strategické ciele
finančný plán
Obsah:
- 1. Úvod 3
1.1 Účel marketingového plánu 3
1.2 Profil firmy 4
1.2.1 Zamestnanci 6
1.2.2 Organizačná štruktúra 7
1.2.3 Popis výrobkov a služieb 8
1.2.4 Okruh zákazníkov 10
2. Situačná analýza 11
2.1 Poslanie 11
2.2 Ciele firmy 11
2.3 Vízia firmy 11
2.4 Plánovanie firmy 11
2.5 Inšpirácia firmy 11
2.6 STEEP analýza 12
2.7 SWOT analýza 16
2.8 Analýza potrieb a očakávaní 18
2.8.1 Analýza potrieb a očakávaní zamestnancov 18
2.8.2 Analýza potrieb a očakávaní zákazníka 19
2.9 Trojstupňová analýza produktu 20
2.10 Porterova analýza 21
3. Strategické ciele 24
3.1 Marketingový mix 24
3.2 Kľúčové faktory podniku 25
4. Marketingové ciele 27
5. Stratégie 33
6. Finančný plán 34
6.1 Mzdové náklady 34
6.2 Prevádzkové náklady 34
6.3 Reklama 34
6.4 Auto 34
7. Prílohy 36
7.1 Interný dotazník 36
7.2 Externý dotazník 37
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.