Popis:
Charakteristika firmy
Na začiatku 90-tych rokov bola spoločnosť NAY jednou z prvých spoločností, ktoré začali veľkoobchodne dodávať a distribuovať elektroniku od renomovaných svetových výrobcov (SONY, Panasonic, Grundig a mnohé iné). V roku 1992 začala spoločnosť prevádzkovať sieť menších maloobchodných predajní na Slovensku a na Morave. Po rozdelení Československa sa však všetky obchodné aktivity sústredili na územie Slovenskej republiky.
V roku 1998 začala spoločnosť NAY úspešne rozvíjať koncept veľkoplošných predajní a rozbehla pilotný program s obchodným názvom NAY ELEKTRODOM. V súčasnosti NAY prevádzkuje 19 moderných predajní v 17 mestách na Slovensku (v Bratislave až 3 predajne, Banskej Bystrici, Košiciach, Komárno, Levice, Nitre, Poprade, Prešove, Trnave, Trenčín, Žiline, Malackách, Nových Zámkoch, Prievidzi a Michalovciach, Zvolen, Martin).
NAY Elektrodomy ponúkajú široký sortiment kvalitných produktov známych značiek pod jednou strechou, a okrem toho poskytujú aj rozsiahle spektrum služieb pre zákazníkov. Patria sem: garancia najnižšej ceny, PC konektivita, PC klinika, vernostný NAY klub, zapožičanie tv a mobilného telefónu, predaj na splátky, predaj cez internet, možnosť okamžitej výmeny, nadštandardná záruka, ekologická likvidácia starých spotrebičov, internet zadarmo, odvoz a montáž tovaru.
Tým, že spoločnosť začala systematicky budovať obchodnú sieť predajní pod názvom NAY Elektrodom, rozšírila svoju pôsobnosť na celé územie Slovenska a výrazne posilnila svoje postavenie na trhu. V roku 2004 predstavoval podiel spoločnosti na trhu 18 % percent a do júla roku 2005 vzrástol až na 20,1%. V súčasnosti podiel na trhu spoločnosti predstavuje celkom 23%, čo potvrdzuje samotné líderstvo firmy.
...
Kľúčové slová:
firma
trh
cena
sortiment
kvalita
dizajn
produkt
NAY
elektrodom
biela technika
čierna technika
logo
logo firmy
SWOT analýza
manažment
marketing
Obsah:
- Charakteristika firmy - 3 -
História - 3 -
Logo NayElektrodomu - 4 -
Trh - 5 -
Program rastu - 6 -
Udržať erudovanosť - 7 -
Prečo sú oproti konkurencii lepší - 8 -
Marketingový mix 4 P - 8 -
Produkt - 8 -
Cena - 8 -
Miesto - 8 -
Komunikácia - 8 -
sortiment - 8 -
kvalita - 8 -
dizajn - 8 -
značka - 8 -
balenie - 8 -
servis - 8 -
záruka - 8 -
C E L K O V Ý T R H - 8 -
Produkt - 9 -
Sortiment - 9 -
Biela technika: - 9 -
Čierna a šedá technika: - 9 -
Rozdelenie predajní na Slovensku - 10 -
1.2 Štruktúra predaja podľa teórie 2005 - 11 -
Druh - 12 -
Prostriedok - 12 -
Príklady - 12 -
Neosobné - 12 -
Publicita - 12 -
Oddelenie veľkoobchod - 13 -
Ďalšie oddelenia - 13 -
SWOT analýza - 14 -
Príležitosti - 14 -
Silné - 14 -
Riziká - 14 -
Hodnotenie SWOT analýzy - výsledky - 14 -
Čo spoločnosť Eay Elektrodom ešte čaká - 15 -
Dodávatelia - 15 -
Záver - 16 -
Zoznam použitej literatúry - 17 -
Zdroje: