Marketing služieb - Internet banking (mBank)
«»
Popis:
Opis služieb v marketingu, konkretne sa jedna o poskytovanie sluzieb internet bankingu
Primárnym prevádzkovým a predajným kanálom mBank je však naďalej internet a telefón, pomocou ktorých môžu mať klienti neprežitý prehlaď o svojich financiách. mBank je transparentná a otvorená banka, ktorá chce poznať názory a požiadavky ľudí. Preto na svojich webových stránkach používa moderné komunikačné nástroje – mFórum a mBlog. Budúci aj súčasní klienti tu môžu pohodlne a aktívne diskutovať medzi sebou, ako aj so špecialistami a zamestnancami mBank...
Kľúčové slová:
marketing
služby
internet banking
ľudia
procesy
marketingová komunikácia
mBank
Obsah:
- 1. Charakteristika banky
2. Poslanie a predmet činnosti
3. Klasifikácie služby
4. Špecifiká služby
5. Spôsoby získavania informácií od klientov:
6. Produkt
7. Cena
8. Distribúcia a miesto
9. Materiálne prostredie
10. Marketingová komunikácia
11. Ľudia
12. Procesy
13. Kvalita
14. Faktory celkového hodnotenia služby
Použitá literatúra
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.