Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketing služieb - prípadová štúdia z marketingu služieb

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
45 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
10062
Posledná úprava
10.10.2018
Zobrazené
3 133 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Podnik bude situovaný v oblasti s rozvinutým cestovným ruchom a vysokým dopytom po jeho službách, medzi ktoré patria aj stravovacie služby. Reštaurácia bude súčasťou hotelového komplexu. Podnik bude uspokojovať potrebu hladu zákazníka špecifickým produktom - predovšetkým tradičnými slovenskými jedlami a nápojmi, a tým sa bude líšiť od konkurencie, s cieľom dosiahnuť určitý zisk a byť konkurencieschopný na trhu. Bude mať výhodnú pozíciu a ľahkú dostupnosť pre zákazníkov aj dodávateľov.
Klientelu podniku nie je možné jednoznačne stanoviť, preto podnik bude ponúkať široký sortiment a všetkým skupinám zákazníkov bude mať čo ponúknuť. Stálu klientelu budú tvoriť predovšetkým pracovníci okolitých firiem, ktorí sa k nám budú chodiť stravovať a taktiež hostia hotela.
Zásobovanie podniku bude zabezpečované prostredníctvom služieb dodávateľov ako aj vlastným zásobovaním majiteľom a prevádzkarom podniku firemným autom. Podnik si do budúcnosti stanoví ciele, ktoré sa bude snažiť splniť v plnej miere.

Kľúčové slová:

marketing

služba

reštaurácia

hotel

firma

marketingový mix

cenová stratégia

organizačná štruktúra

mikroprostredie

makroprostredie

segmentácia trhu



Obsah:
  • Opis firmy
    Organizačná štruktúra
    Marketingový informačný systém
    Interný informačný systém
    Marketingový spravodajský systém
    Analýza makroprostredia
    Analýza mikroprostredia
    Cenová stratégia
    Komunikačná stratégia
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko