Marketing služieb - prípadová štúdia z marketingu služieb
«»
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
45 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
10062 |
Posledná úprava
10.10.2018 |
Zobrazené
3 133 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Podnik bude situovaný v oblasti s rozvinutým cestovným ruchom a vysokým dopytom po jeho službách, medzi ktoré patria aj stravovacie služby. Reštaurácia bude súčasťou hotelového komplexu. Podnik bude uspokojovať potrebu hladu zákazníka špecifickým produktom - predovšetkým tradičnými slovenskými jedlami a nápojmi, a tým sa bude líšiť od konkurencie, s cieľom dosiahnuť určitý zisk a byť konkurencieschopný na trhu. Bude mať výhodnú pozíciu a ľahkú dostupnosť pre zákazníkov aj dodávateľov.
Klientelu podniku nie je možné jednoznačne stanoviť, preto podnik bude ponúkať široký sortiment a všetkým skupinám zákazníkov bude mať čo ponúknuť. Stálu klientelu budú tvoriť predovšetkým pracovníci okolitých firiem, ktorí sa k nám budú chodiť stravovať a taktiež hostia hotela.
Zásobovanie podniku bude zabezpečované prostredníctvom služieb dodávateľov ako aj vlastným zásobovaním majiteľom a prevádzkarom podniku firemným autom. Podnik si do budúcnosti stanoví ciele, ktoré sa bude snažiť splniť v plnej miere.
Kľúčové slová:
marketing
služba
reštaurácia
hotel
firma
marketingový mix
cenová stratégia
organizačná štruktúra
mikroprostredie
makroprostredie
segmentácia trhu
Obsah:
- Opis firmy
Organizačná štruktúra
Marketingový informačný systém
Interný informačný systém
Marketingový spravodajský systém
Analýza makroprostredia
Analýza mikroprostredia
Cenová stratégia
Komunikačná stratégia
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.