Popis:
1. Charakteristika banky
ZUNO vstúpila na slovenský trh v novembri 2010. Aktuálne ponúka tieto okruhy produktov: bežné účty vedené bezplatne, sporiace účty, pôžičky – úvery a kreditné karty.
ZUNO je súčasťou silnej finančnej skupiny Raiffeisen Bank International:
• Je jednou z vedúcich bankových skupín v regióne strednej a východnej Európy
• Má zastúpenie v 17 krajinách prostredníctvom širokej siete bánk, lízingových a iných finančných spoločností
• Banka poskytuje služby 13,5 miliónom klientov vo svojich 3 000 pobočkách
• V roku 2010 dosiahla banka zisk pred zdanením takmer 1,3 mld. €
• Má korene v rakúskej bankovej skupine Raiffeisen, ktorá má už 125-ročné skúsenosti
Obchodnú sieť ZUNO banky tvoria 3 ZUNO ZÓNY. Sú situované v Bratislave, Žiline a Košiciach. Návštevník v nich nájde terminály s prístupom k internetu, ktoré mu zabezpečia jednoduchú obsluhu svojich účtov a telefóny s priamym spojením s call-centrom. Taktiež môže využiť služby finančných poradcov. Primárnym prevádzkovým a predajným kanálom ZUNO banky je však naďalej internet a telefón, pomocou ktorých môžu mať klienti neprežitý prehlaď o svojich financiách. ZUNO banka je transparentná a otvorená banka, ktorá chce poznať názory a požiadavky ľudí. Preto na svojich webových stránkach používa moderné komunikačné nástroj. Budúci aj súčasní klienti tu môžu pohodlne a aktívne diskutovať medzi sebou, ako aj so špecialistami a zamestnancami.
...
Kľúčové slová:
marketing služieb
ZUNO
banka
Obsah:
- 1. Charakteristika banky
2. Poslanie a predmet činnosti
3. Klasifikácie služby
4. Špecifiká služby
5. Produkt
6. Cena
7. Distribúcia a miesto
8. Materiálne prostredie
9. Marketingová komunikácia
10. Ľudia
11. Procesy
12. Kvalita
13. Faktory celkového hodnotenia služby
13.1 Kvalita
13.2 Počet zákazníkov
13.3 Cena poskytovaných služieb
14. Použitá literatúra