Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Marketing v konkrétnej firme

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
0,6 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
16484
Posledná úprava
20.01.2009
Zobrazené
1 415 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
2 Cieľe spoločnosti
2.1 Podnikové
 do konca leta roku 2008 postaviť nový , väčší, modernejší bar, ktorý by zodpovedal požiadavkám zamestnancom ale aj zákazníkom.
 ponúkať produkt, ktorý konzumenti požadujú
 adaptovať sa na zmeny potrieb ľudí i vonkajšie podmienky

2.2 Finančné
 každoročne dosahovať kladný hospodársky výsledok.
 vyčlenenie finančných prostriedkov na zakúpenie novej techniky do konca roku 2009
 využitie moderných technológií a zariadení ako sú dotykové pokladne, kuchynský terminál, ktoré umožňujú v maximálnej možnej miere skrátiť čas pre plnenie objednávky a zvýšiť spokojnosť zákazníkov
2.3 Marketingové
- spustiť kvalitnú web stránku s aktualizovaným denným menu
 pravidelne vykonávať cielený prieskum trhu a podľa toho sa adekvátne rozhodovať
 usilovať sa neustále vylepšovať a čo najviac priblížiť zákazníkom, reagovať na ich požiadavky a pripomienky
 uspokojiť potreby širokej verejnosti




2.4 Ciele v oblasti práce s ľuďmi
 zvyšovať lojálnosť zamestnancov k firme organizovaním rôznych podujatí počas roka.
 prehlbovať dôveru medzi zamestnancami a zamestnávateľom
 neustále omladzovať kolektív , každé dva roky pribrať a zaučiť nového zamestnanca
 udržať si a poprípade zamestnať učňov, ktorý sú nami zaškolení a vyučení

Kľúčové slová:

swot analýza

marketingový mix



Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko