Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 090   projektov
0 nových

Marketing v kultúre

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
36 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
18307
Posledná úprava
13.01.2009
Zobrazené
1 537 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úloha marketingu v kultúre
Vo väčšine kultúrnych organizáciách úlohou marketingu nie je prispôsobovať produkt požiadavkám trhu, ale pritiahnuť publikum k aktuálnej ponuke. Znamená to, že produkt sa najprv vyrobí a až potom sa umiestňuje na trh. Neznamená to však, že by kultúrna organizácia mala ignorovať svojho diváka, návštevníka, poslucháča a podobne. Naopak, aj v marketingu kultúry stojí spotrebiteľ v centre záujmu. Marketingoví pracovníci sa však sústreďujú na priblíženie už existujúceho produktu potenciálnemu spotrebiteľovi. Organizácia musí neustále komunikovať s existujúcou klientelou. Výsledkom účinného marketingu v kultúre by malo byť nielen jednorazové prilákanie spotrebiteľa, ale aj jeho udržanie.

Kľúčové slová:

Trh kultúry

Funkcie kultúrnych organizácií

Marketingové modely v kultúre

Marketingové prostredie kultúrnych organizácií

Segmentácia trhu v kultúre

Marketingový mix v kultúre



Zdroje:
  • Mária Tajtáková: Základy marketingu v umení a kultúre, Bratislava: Progressus Slovakia , 2007
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko