Marketing v kultúre
«»
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
36 x |
Veľkosť
0,3 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
18307 |
Posledná úprava
13.01.2009 |
Zobrazené
1 537 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Úloha marketingu v kultúre
Vo väčšine kultúrnych organizáciách úlohou marketingu nie je prispôsobovať produkt požiadavkám trhu, ale pritiahnuť publikum k aktuálnej ponuke. Znamená to, že produkt sa najprv vyrobí a až potom sa umiestňuje na trh. Neznamená to však, že by kultúrna organizácia mala ignorovať svojho diváka, návštevníka, poslucháča a podobne. Naopak, aj v marketingu kultúry stojí spotrebiteľ v centre záujmu. Marketingoví pracovníci sa však sústreďujú na priblíženie už existujúceho produktu potenciálnemu spotrebiteľovi. Organizácia musí neustále komunikovať s existujúcou klientelou. Výsledkom účinného marketingu v kultúre by malo byť nielen jednorazové prilákanie spotrebiteľa, ale aj jeho udržanie.
Kľúčové slová:
Trh kultúry
Funkcie kultúrnych organizácií
Marketingové modely v kultúre
Marketingové prostredie kultúrnych organizácií
Segmentácia trhu v kultúre
Marketingový mix v kultúre
Zdroje:
- Mária Tajtáková: Základy marketingu v umení a kultúre, Bratislava: Progressus Slovakia , 2007
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.