Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketing v poisťovníctve

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
11 x
Veľkosť
0,7 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
30112
Posledná úprava
08.03.2010
Zobrazené
2 571 x
Autor:
marhulka
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketing je dôležitým faktorom i v poisťovníctve, pretože i tu zvádzajú poisťovne boj o zákazníka a najmä o jeho peniaze. V oblasti poistných trhov existuje veľká konkurencia, ktorá vyžaduje nielen neustále skvalitňovanie a prispôsobovanie produktov svojim zákazníkom, ale i dostatočnú, účinnú a efektívnu komunikáciu.
I na slovenský trh pribudlo za posledných pár rokov niekoľko spoločností ponúkajúcich poisťovacie služby. Ide to prirodzený jav vyvolaný novými potrebami klientov v súčinnosti so stratou monopolu štátnej poisťovne. Potenciálni klienti sa mnohokrát nevedia rozhodnúť, od ktorej poisťovacej spoločnosti kúpiť služby, o ktoré majú záujem. Je dosť pravdepodobné, že sa rozhodne pre poisťovňu, ktorá má kvalitnejší marketing.

Kľúčové slová:

marketingové činnnosti

tvorba marketingovej stratégie

SWOT analýza



Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko