Marketingová analýza - PROFIT s. r. o.
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
4 x |
Veľkosť
0,7 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
4234 |
Posledná úprava
18.06.2017 |
Zobrazené
2 890 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
ZADANIE:
Vykonajte marketingovú analýzu výrobkov firmy PROFIT.
Na základe vami zadaných údajov riešte úlohy.
Stanovte chýbajúce údaje v tabuľkách (odbyt, ceny VN, FN, Tp),doplňte do tabuliek nasledujúce údaje za rok 2005a 2006
Na základe Vami zadaných údajov riešte úlohy.
Úlohy:
1. U všetkých výrobkových rád vypočítajte ekonomické ukazovatele do tabuliek
2. Analyzujte podiel na trhu našej firmy a konkurenčných firiem, slovne zdôvodnite a graficky znázornite.
3. Vykonajte portfóliovú analýzu výrobného programu firmy (BCG matica).
4. Vykonajte analýzu štruktúry sortimentu za rok 2006z hľadiska obratu, z hľadiska štruktúry zákazníkov a graficky znázornite.
5. Vypočítajte cenovú pružnosť dopytu u vybraných výrobkov 2005,2006
6. Navrhnite ponukový propagačný materiál našich výrobkov pre potencionálnych zákazníkov po formálnej a obsahovej stránke.
7. Navrhnite systém distribúcie výrobkov firmy.
Kľúčové slová:
Trhové podiely
marketingová správa
prieskum trhu
rentabilita
ekonomické ukazovatele
Obsah:
- Zadanie:
Úlohy:
Ekonomické ukazovatele
Výpočet rentability
Trhové podiely
Grafy trhových podielov firiem za posledný rok
Portfóliová- bcg matica
Analýza štruktúry sortimentu
Analýza štruktúry zákazníkov z hľadiska obratu
Podiel výrobkov na kp i.
Cenová pružnosť dopytu
Podnikový propagačný materiál
Systém distribúcie výrobkov a segmentácia trhu
Prieskum trhu
Dotazník
Záverečná marketingová správa
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.