Marketingová analýza zákazníka
«»
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
6 x |
Veľkosť
0,4 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
17385 |
Posledná úprava
29.12.2008 |
Zobrazené
766 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Úlohou tejto seminárnej práce je analýza konečného spotrebiteľa, ako jednej časti marketingového výskumu. Výskum som uskutočňoval v predajni obchodného reťazca Sport Rysy na námestí sv. Egídia v Poprade. Tento obchod som si vybral z viacerých dôvodov. Sám som zákazníkom v tomto obchode, takže do problematiky môžem vniesť aj svoje postrehy. Poznám škálu produktov, ktoré svojim zákazníkom poskytuje a v neposlednom rade sú to dobré kontakty v tomto obchode, ktoré mi umožnili zber, dúfam čo najpresnejších informácii.
Kľúčové slová:
marketing
zákazník
analýza
Zdroje:
- Podľa Kotler, Ph.: Marketing management. Grada Praha 2001
- Podľa Kotler, Ph. – Armstrong, G.: Marketing. SPN Bratislava 1992
- Internet: www.referaty.sk
- www.sportrysy.sk
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.