Marketingová činnosť firmy Liptovská mliekáreň, a. s.
«»
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
27 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
444 |
Posledná úprava
07.04.2017 |
Zobrazené
3 962 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Liptovská mliekáreň, a. s. Liptovský Mikuláš patrí v súčasnosti k najmodernejším na Slovensku. Výrobná história firmy sa začala písať až v roku 1979, hoci tradície syrárstva v Liptove sú oveľa staršie. Od roku 1993, kedy došlo k personálnej stabilizácií vedúcich pracovníkov, k technologickým zmenám a zmenám obchodnej politiky, dochádza neustále k zvyšovanie objemu produkcie a k rozširovaniu sortimentu.
Kľúčové slová:
segmentácia trhu
mikroprostredie
marketingový manažment
spotrebitelia
cieľová skupina
tvorba trhovej pozície
Obsah:
- Úvod - charakteristika firmy
Poslanie firmy
Marketingový manažment
Cieľové skupiny spotrebiteľov
Segmentácia trhu
Určenie cieľových skupín
Vymedzenie vlastnej pozície na trhu - tvorba trhovej pozície
Tvorba marketingového mixu
Marketingového prostredia
Mikroprostredie
Stratégie
Záver
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.