Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 026   projektov
0 nových

Marketingová činnosť firmy Liptovská mliekáreň, a. s.

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
27 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
444
Posledná úprava
07.04.2017
Zobrazené
3 907 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Liptovská mliekáreň, a. s. Liptovský Mikuláš patrí v súčasnosti k najmodernejším na Slovensku. Výrobná história firmy sa začala písať až v roku 1979, hoci tradície syrárstva v Liptove sú oveľa staršie. Od roku 1993, kedy došlo k personálnej stabilizácií vedúcich pracovníkov, k technologickým zmenám a zmenám obchodnej politiky, dochádza neustále k zvyšovanie objemu produkcie a k rozširovaniu sortimentu.

Kľúčové slová:

segmentácia trhu

mikroprostredie

marketingový manažment

spotrebitelia

cieľová skupina

tvorba trhovej pozície



Obsah:
  • Úvod - charakteristika firmy
    Poslanie firmy
    Marketingový manažment
    Cieľové skupiny spotrebiteľov
    Segmentácia trhu
    Určenie cieľových skupín
    Vymedzenie vlastnej pozície na trhu - tvorba trhovej pozície
    Tvorba marketingového mixu
    Marketingového prostredia
    Mikroprostredie
    Stratégie
    Záver
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko