Marketingová činnosť firmy Liptovská mliekáreň
«»
Popis:
Liptovská mliekáreň, a. s. Liptovský Mikuláš patrí v súčasnosti k najmodernejším na Slovensku. Výrobná história firmy sa začala písať až v roku 1979, hoci tradície syrárstva v Liptove sú oveľa staršie. Od roku 1993, kedy došlo k personálnej stabilizácií vedúcich pracovníkov, k technologickým zmenám a zmenám obchodnej politiky, dochádza neustále k zvyšovanie objemu produkcie a k rozširovaniu sortimentu.
Kľúčové slová:
marketingový plán
ekonomický plan
Obsah:
- Úvod - charakteristika firmy
Poslanie firmy
Marketingový manažment
Cieľové skupiny spotrebiteľov
Segmentácia trhu
Určenie cieľových skupín
Vymedzenie vlastnej pozície na trhu – tvorba trhovej pozície
Tvorba marketingového mixu
Marketingového prostredia
Mikroprostredie
Stratégie
Záver
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.