Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketingová komunikácia a marketingový komunikačný mix

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
11 x
Veľkosť
0,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
7507
Posledná úprava
24.03.2018
Zobrazené
4 361 x
Autor:
michaels
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Naša spoločnosť Auto-Bling s.r.o. je popredným importérom a distribútorom autodielov na osobné a ľahko úžitkové autá všetkých svetových značiek. Pôsobí na trhu s náhradnými dielmi na Slovensku 2 roky. Je partnerom mnohých významných svetových výrobcov autodielov, ktorým zaisťuje distribúciu ich produkcie. Jednoznačným cieľom všetkých zamestnancov AUTO-BLING s.r.o. je spokojný zákazník.


V súčasnosti sa chystá odštartovať novú reklamnú kampaň zameranú hlavne na auto diely súvisiace so športovými úpravami auta a dielmi určenými na vyladenie motora, interiéru a karosérie „Tuning-Line“


Tuningové autodiely sa šíria vo veľkej obľube hlavne u mladých ľudí, ale cieľom spoločnosti je osloviť všetkých majiteľov automobilov rôznych vekových skupín, ktorí majú záujem o zmenu ich sériového auta na jedinečný a originálny kus.

Kľúčové slová:

Reklama

promotion

Podpora predaja

Public relations

Osobný predaj



Obsah:
  • Úvod
    Definovanie komunikačného procesu
    1.Reklama
    2.Podpora predaja
    3. Public relations
    4. Osobný predaj
    Oboznámenie zákazníka s novými pojmami
    Záver
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko