Marketingová komunikácia a marketingový komunikačný mix
Popis:
Naša spoločnosť Auto-Bling s.r.o. je popredným importérom a distribútorom autodielov na osobné a ľahko úžitkové autá všetkých svetových značiek. Pôsobí na trhu s náhradnými dielmi na Slovensku 2 roky. Je partnerom mnohých významných svetových výrobcov autodielov, ktorým zaisťuje distribúciu ich produkcie. Jednoznačným cieľom všetkých zamestnancov AUTO-BLING s.r.o. je spokojný zákazník.
V súčasnosti sa chystá odštartovať novú reklamnú kampaň zameranú hlavne na auto diely súvisiace so športovými úpravami auta a dielmi určenými na vyladenie motora, interiéru a karosérie „Tuning-Line“
Tuningové autodiely sa šíria vo veľkej obľube hlavne u mladých ľudí, ale cieľom spoločnosti je osloviť všetkých majiteľov automobilov rôznych vekových skupín, ktorí majú záujem o zmenu ich sériového auta na jedinečný a originálny kus.
Kľúčové slová:
Reklama
promotion
Podpora predaja
Public relations
Osobný predaj
Obsah:
- Úvod
Definovanie komunikačného procesu
1.Reklama
2.Podpora predaja
3. Public relations
4. Osobný predaj
Oboznámenie zákazníka s novými pojmami
Záver
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.