Marketingová komunikácia - ADIDAS
Popis:
Každá spoločnosť využíva marketing na propagáciu svojej spoločnosti a svojich produktov. Spoločnosť Adidas nie je výnimkou. Adidas ag (akciová spoločnosť) je známa svojimi kreatívnymi kampaňami, ktoré sa snažia osloviť širokú verejnosť. Nielen mužov, ale aj ženy. Produkty spoločnosti Adidas majú tradíciu a sú známe svojou kvalitou a nadčasovosťou. Jedným z najznámejších produktov sú tenisky. Kolekcia tenisiek Adidas originals je mimoriadne obľúbená, hlavne medzi mladými ľuďmi.
Kľúčové slová:
marketing
marketingová komunikácia
ADIDAS
event marketing
podpora predaja
reklama
public relations
Obsah:
- Úvod 2
1. Charakteristika spoločnosti 3
2. Charakteristika produktu 4
3. Definovanie cieľov 5
4. Definovanie cieľových skupín 6
4.1 Východiská pre segmentáciu spotrebiteľských trhov 7
4.1.1 Geografická segmentácia 7
4.1.2 Demografická segmentácia 7
5. Definovanie posolstva 8
6. Plánovanie jednotlivých prostriedkov a médií 9
6.1 EVENT MARKETING 9
6.2 PODPORA PREDAJA 9
6.2.1 Súťaž 9
6.2.2 Akcia 10
6.3 REKLAMA 10
6.4 PUBLIC RELATIONS 10
7. Návrh hodnotenia 12
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.