Popis:
Zostaviť vhodnú a účinnú kombináciu marketingovej komunikácie je pre marketingových manažérov bezpochyby veľmi náročné kvôli tomu, že Orange sa nesústreďuje len na konečných spotrebiteľov ako fyzické osoby ale taktiež je cieľom osloviť, zaujať a presvedčiť o kvalite svojich služieb aj firmy- či už od malých podnikateľov až po nadnárodné spoločnosti, čo je samozrejme veľmi ťažká úloha, preto je podstatné vedieť, ako postupovať pri tvorbe komunikačného mixu.
1.Najskôr je potrebné stanoviť si ciele, ktoré chceme dosiahnuť pri propagácii služieb. Tieto ciele je potrebné stanovovať v konkrétnych číslach, t.j. je potrebné presne určiť či chceme zvýšiť povedomie o firme, respektíve si udržať zákazníkov, ktorých už firma nadobudla a sú relatívne stáli, čiže sa napríklad uvedie akcia na služby pre zákazníkov, ktorí sú verní Orangeu dva roky, čo podnieti zákazníkov k tomu, aby neprechádzali ku konkurencii, ktorá ich taktiež láka rôznymi akciami a výhodnými ponukami. Taktiež môžeme predostrieť zákazníkovi lepši ponuku na naše služby, oproti tomu, čo ponúka konkurencia. Takouto cestou je možné pritiahnuť k sebe nových zákazníkov, ktorých ponuka osloví tak, že opustia predchádzajúceho operátora a prestúpia k nám.
Kľúčové slová:
Komunikácia v marketingu
Marketingová komunikácia
Zdroje:
- MARKETING Jaroslav Kita a kol.Prvé vydanie 2000 Edícia Ekonómia