Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 117
projektov

Marketingová komunikácia - kyslíková voda O2 Efekt

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
3,0 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
38720
Posledná úprava
24.11.2011
Zobrazené
1 640 x
Autor:
yuyka151
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Dnes už nie je pre nikoho tajomstvom, že voda s vysokým obsahom kyslíka je veľmi prospešná pre ľudský organizmus a že kyslík zlepšuje kondíciu celého tela. Vedecké výskumy preukazujú, že užívanie vody so zvýšeným obsahom kyslíka zvyšuje obsah kyslíku v krvi a teda zlepšenie tráviacich procesov a zníženie srdcovej frekvencie. Pri pravidelnom užívaní okysličenej vody sa takmer okamžite dostaví zlepšenie zdravotného stavu, spôsobené efektívnejším zásobovaním buniek a tkanív kyslíkom. Technológia výroby okysličenej vody spočíva v rozpustení molekúl kyslíka do vodného prostredia na iontovej úrovni. Len takto spracovaný kyslík môže byť prijatý organizmom a využitý pre obohatenie ľudského zdravia.

Kľúčové slová:

marketingova komunikacia

produkt

ciele

cieľové skupiny

posolstvo



Obsah:
  • 1 Charakteristika produktu 3
    1.1 Charakteristika spoločnosti 4
    2 Definovanie cieľov 4
    3 Definovanie cieľových skupín 5
    4 Definovanie posolstva 5
    5 Plánovanie jednotlivých prostriedkov a médií 6
    5.1 Reklama 6
    5.1.1 TV reklama 6
    5.1.2 Printová reklama 6
    5.1.3 Reklama na internete 7
    5.2 Podpora predaja 7
    5.2.1 Ochutnávky 7
    5.2.2 Zvýhodnené balenia 7
    5.2.3 Darčekové akcie 8
    5.3 Public relations 8
    5.4 Event marketing 8
    6 Časovanie 9
    7 Návrh hodnotenia 10
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko