Marketingová komunikácia - kyslíková voda O2 Efekt
«»
Popis:
Dnes už nie je pre nikoho tajomstvom, že voda s vysokým obsahom kyslíka je veľmi prospešná pre ľudský organizmus a že kyslík zlepšuje kondíciu celého tela. Vedecké výskumy preukazujú, že užívanie vody so zvýšeným obsahom kyslíka zvyšuje obsah kyslíku v krvi a teda zlepšenie tráviacich procesov a zníženie srdcovej frekvencie. Pri pravidelnom užívaní okysličenej vody sa takmer okamžite dostaví zlepšenie zdravotného stavu, spôsobené efektívnejším zásobovaním buniek a tkanív kyslíkom. Technológia výroby okysličenej vody spočíva v rozpustení molekúl kyslíka do vodného prostredia na iontovej úrovni. Len takto spracovaný kyslík môže byť prijatý organizmom a využitý pre obohatenie ľudského zdravia.
Kľúčové slová:
marketingova komunikacia
produkt
ciele
cieľové skupiny
posolstvo
Obsah:
- 1 Charakteristika produktu 3
1.1 Charakteristika spoločnosti 4
2 Definovanie cieľov 4
3 Definovanie cieľových skupín 5
4 Definovanie posolstva 5
5 Plánovanie jednotlivých prostriedkov a médií 6
5.1 Reklama 6
5.1.1 TV reklama 6
5.1.2 Printová reklama 6
5.1.3 Reklama na internete 7
5.2 Podpora predaja 7
5.2.1 Ochutnávky 7
5.2.2 Zvýhodnené balenia 7
5.2.3 Darčekové akcie 8
5.3 Public relations 8
5.4 Event marketing 8
6 Časovanie 9
7 Návrh hodnotenia 10
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.