Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketingová koncepcia a strategické plánovanie

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
29926
Posledná úprava
22.02.2010
Zobrazené
1 721 x
Autor:
guang
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketingová koncepcia a strategické plánovanie vytvárajú základ riadenia modernej poisťovne vo vysoko konkurenčnom prostredí. Faktom je, že vedenie poisťovne by malo kontinuálne hodnotiť svoje strategické podnikateľské jednotky a prideľovať im vhodné ciele i finančné prostriedky. Každá strategická podnikateľská jednotka musí starostlivo monitorovať svoje vonkajšie i vnútorné prostredie a rozvíjať svoj strategická podnikateľský plán. Podnikateľská stratégia poisťovne vymedzuje, ako bude poisťovňa konkurovať v danej oblasti podnikania a akú pozíciu si zvolí vo vzťahu ku konkurentom.

Kľúčové slová:

Marketing

marketingové plánovanie



Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko