Marketingová koncepcia (semestrálne zadanie)
«»
Popis:
Projekt sa zaoberá marketingovou koncepciou.
Úvod:
V marketingu nastáva základná zmena, keď všetko konanie vychádza z poznávania potrieb tak, aby konanie cez tradičné transakcie v obchode viedlo k uspokojovaniu potrieb spotrebiteľov. To mení základnú koncepciu, keď v „klasickom“ obchode bola uplatňovaná koncepcia predaja (výrobno-odbytová koncepcia), ktorá sa v marketingu mení na marketingovú koncepciu (odbytovo-výrobnú koncepciu).
Kľúčové slová:
marketing
ponuka
dopyt
trh
geografická segmentácia
zákazník
zisk
Obsah:
- Úvod
1. Sústredenie na trh
1.1 Výber cieľového trhu
1.2 Segmentácia trhu
1.3 Doplnkové úvahy pri posudzovaní výberu segmentov
2. Orientácia na zákazníka
2.1 Spokojnosť zákazníka
2.2 Získanie zákazníka
2.3 Chýba orientácia na zákazníka
3. Koordinovaný marketing
3.1 Podstata koordinovaného marketingu
3.2 Pyramída dôležitosti
4. Podnikový zisk
4.1 Cieľ marketingovej koncepcie
4.2 Celkový cieľ marketingovej koncepcie
5. Záver
Zdroje:
- Marketing od A do Z, Philip Kotler, Management press,2003
- Technická Univerzita Košice, Prednášky: Marketing, 3 ročnik, P. Inžinierstvo, 2010
- 10 zlatých pravidiel o starostlivosti o zákazníka, Ivan Bureš,Pavel Rehulka, Management press, 2001
- Marketing-cesta k trhu ,Jaroslav Svetlík, Aleš Čeněk, 2005
- http://www.euroekonom.sk/marketing
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.