Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 025   projektov
0 nových

Marketingová koncepcia (semestrálne zadanie)

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
37366
Posledná úprava
20.04.2011
Zobrazené
308 x
Autor:
lulu844
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Projekt sa zaoberá marketingovou koncepciou.

Úvod:

V marketingu nastáva základná zmena, keď všetko konanie vychádza z poznávania potrieb tak, aby konanie cez tradičné transakcie v obchode viedlo k uspokojovaniu potrieb spotrebiteľov. To mení základnú koncepciu, keď v „klasickom“ obchode bola uplatňovaná koncepcia predaja (výrobno-odbytová koncepcia), ktorá sa v marketingu mení na marketingovú koncepciu (odbytovo-výrobnú koncepciu).  

Kľúčové slová:

marketing

ponuka

dopyt

trh

geografická segmentácia

zákazník

zisk



Obsah:
  • Úvod
    1. Sústredenie na trh
    1.1 Výber cieľového trhu
    1.2 Segmentácia trhu
    1.3 Doplnkové úvahy pri posudzovaní výberu segmentov
    2. Orientácia na zákazníka
    2.1 Spokojnosť zákazníka
    2.2 Získanie zákazníka
    2.3 Chýba orientácia na zákazníka
    3. Koordinovaný marketing
    3.1 Podstata koordinovaného marketingu
    3.2 Pyramída dôležitosti
    4. Podnikový zisk
    4.1 Cieľ marketingovej koncepcie
    4.2 Celkový cieľ marketingovej koncepcie
    5. Záver

Zdroje:
  • Marketing od A do Z, Philip Kotler, Management press,2003
  • Technická Univerzita Košice, Prednášky: Marketing, 3 ročnik, P. Inžinierstvo, 2010
  • 10 zlatých pravidiel o starostlivosti o zákazníka, Ivan Bureš,Pavel Rehulka, Management press, 2001
  • Marketing-cesta k trhu ,Jaroslav Svetlík, Aleš Čeněk, 2005
  • http://www.euroekonom.sk/marketing
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko