Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 117
projektov

Marketingová logistika

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
24 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
5342
Posledná úprava
26.09.2017
Zobrazené
4 584 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Miesto

V tradičnom koncepte marketingového mixu, tzv. 4 P, pojem „miesto“ zahŕňa aj logistiku. Avšak v koncepte logistického marketingu, nadobúda slovo „miesto“ odlišný význam. Úlohou „miesta“ v koncepcii 5 P je zabezbečiť transakciu medzi logistickou organizáciou a jej zákazníkmi. Povedané inak, obchodovať s logisticky zameranou organizáciou by malo byť jednoduché. Aby tento cieľ firma dosiahla, musí priebeh obchodu obsahovať 4 dimenzie.
Po prvé, procesy prebiehajúce vo vnútri organizácie musia byť pre zákazníka neviditeľnými. Zákazníkov nezaujíma ako, ale čo sa udialo. Viac sa starajú o výsledky než osamotné procesy.
Niekedy sa zdá byť jednoduchšie zákazníkovi vysvetliť ako logistický proces zlyhal a prečo nebol požadovaný tovar doručený. Tým je však potom zákazník oboznámený s procesom logistiky firmy, ktorý je preňho irelevantný. Oboznámenie zákazníka s pozadím operácií logistických procesov, priebeh transakcie len komplikuje a niekedy sa tým časť nákladov vzniknutých zo zlyhania presúva na samotného zákazníka.

Kľúčové slová:

logistika

marketing

prípadová štúdia

marketingový mix

distribúcia



Obsah:
  • Marketing logistics value: managing the 5 p's 2
    Miesto 2
    Obsah 3
    VÝhody 4
    Nevýhody 4
    Prozdravie s.r.o. 5
    Marketingový mix 5
    I. Produkt 5
    II. Promotion 6
    III. Distribúcia 7
    IV. Cena 9
    V. People 9
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko