Marketingová logistika
«»
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
24 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
5342 |
Posledná úprava
26.09.2017 |
Zobrazené
4 584 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Miesto
V tradičnom koncepte marketingového mixu, tzv. 4 P, pojem „miesto“ zahŕňa aj logistiku. Avšak v koncepte logistického marketingu, nadobúda slovo „miesto“ odlišný význam. Úlohou „miesta“ v koncepcii 5 P je zabezbečiť transakciu medzi logistickou organizáciou a jej zákazníkmi. Povedané inak, obchodovať s logisticky zameranou organizáciou by malo byť jednoduché. Aby tento cieľ firma dosiahla, musí priebeh obchodu obsahovať 4 dimenzie.
Po prvé, procesy prebiehajúce vo vnútri organizácie musia byť pre zákazníka neviditeľnými. Zákazníkov nezaujíma ako, ale čo sa udialo. Viac sa starajú o výsledky než osamotné procesy.
Niekedy sa zdá byť jednoduchšie zákazníkovi vysvetliť ako logistický proces zlyhal a prečo nebol požadovaný tovar doručený. Tým je však potom zákazník oboznámený s procesom logistiky firmy, ktorý je preňho irelevantný. Oboznámenie zákazníka s pozadím operácií logistických procesov, priebeh transakcie len komplikuje a niekedy sa tým časť nákladov vzniknutých zo zlyhania presúva na samotného zákazníka.
Kľúčové slová:
logistika
marketing
prípadová štúdia
marketingový mix
distribúcia
Obsah:
- Marketing logistics value: managing the 5 p's 2
Miesto 2
Obsah 3
VÝhody 4
Nevýhody 4
Prozdravie s.r.o. 5
Marketingový mix 5
I. Produkt 5
II. Promotion 6
III. Distribúcia 7
IV. Cena 9
V. People 9
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.