Marketingová propragácia obce Dohňany
«»
Popis:
V rámci reformy verejnej správy sa otázka regionálneho rozvoja dostáva na nižšie samosprávne celky a to do kompetencií obcí a ich združení. Vďaka tomu medzi jednotlivými regiónmi a takisto aj medzi jednotlivými obcami vzniká konkurencia. Tieto nové tendencie vyžadujú od predstaviteľov samosprávy iné prístupy než boli uplatňované doteraz. Je veľmi dôležité zvýšiť odbornosť v tejto sfére a takisto vytvoriť kvalitné, rôznorodé a ľahko dostupné služby. V ostatných rokoch verejná správa prevzala z podnikateľskej sféry mnohé prístupy riadenia.
Kľúčové slová:
komunikačný mix
reklama
podpora predaja
public relations
osobný predaj
marketing obcí
marketingová propagácia
Dohňany
cestovný ruch
Obsah:
- Úvod
1 Komunikačný mix
1.1 Reklama
1.2 Podpora predaja
1.3 Public relations
1.4 Osobný predaj
2 Špecifiká a úskalia marketingu miest a obcí
3 Marketingová propagácie obce Dohňany
3.1 Všeobecný popis
3.2 Demografické pomery
3.3 Cestovný ruch
3.4 Priemyselná zóna
3.5 Mediálna sféra
Záver
Použitá literatúra
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.