Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Marketingová propragácia obce Dohňany

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
29 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
6084
Posledná úprava
14.08.2017
Zobrazené
3 234 x
Autor:
marimar1
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
V rámci reformy verejnej správy sa otázka regionálneho rozvoja dostáva na nižšie samosprávne celky a to do kompetencií obcí a ich združení. Vďaka tomu medzi jednotlivými regiónmi a takisto aj medzi jednotlivými obcami vzniká konkurencia. Tieto nové tendencie vyžadujú od predstaviteľov samosprávy iné prístupy než boli uplatňované doteraz. Je veľmi dôležité zvýšiť odbornosť v tejto sfére a takisto vytvoriť kvalitné, rôznorodé a ľahko dostupné služby. V ostatných rokoch verejná správa prevzala z podnikateľskej sféry mnohé prístupy riadenia.

Kľúčové slová:

komunikačný mix

reklama

podpora predaja

public relations

osobný predaj

marketing obcí

marketingová propagácia

Dohňany

cestovný ruch



Obsah:
  • Úvod
    1 Komunikačný mix
    1.1 Reklama
    1.2 Podpora predaja
    1.3 Public relations
    1.4 Osobný predaj
    2 Špecifiká a úskalia marketingu miest a obcí
    3 Marketingová propagácie obce Dohňany
    3.1 Všeobecný popis
    3.2 Demografické pomery
    3.3 Cestovný ruch
    3.4 Priemyselná zóna
    3.5 Mediálna sféra
    Záver
    Použitá literatúra

Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko